  • 1. Data: 2004-09-02 18:15:04
    Temat: CitiConnect
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Napisalem w sprawie obslugi platnosci kartami przez internet do Citi i
    otrzymalem taka niewesola informacje:

    Pragniemy poinformowaae, iz Bank Handlowy w Warszawie S.A.
    podjal decyzje o zaprzestaniu kontynuowania uslugi
    prowadzenia i korzystania z Kart CitiConnect, czyli obslugi
    platnosci internetowych.

    Z powazaniem,
    Dzial Obslugi Klienta

    A mieli calkiem ciekawe warunki. Przynajmniej na pierwszy rzut oka.

    Bartol

  • 2. Data: 2004-09-05 08:59:22
    Temat: Re: CitiConnect
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> wrote in message
> [...]
    > podjal decyzje o zaprzestaniu kontynuowania uslugi
    > prowadzenia i korzystania z Kart CitiConnect, czyli obslugi

    Mnie przesłali środki z karty na konto w Citku - bez komentarza i
    jakiejkolwiek info.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-09-05 09:35:23
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    > Mnie przesłali środki z karty na konto w Citku - bez komentarza i
    > jakiejkolwiek info.

    Qrde a mi gdzie prześlą jak zamknąłem konto? :D

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2004-09-05 09:44:53
    Od: Zbigniew Zawada <z...@f...pl>

    Krzysztof Kujawski napisał:

    > Mnie przesłali środki z karty na konto w Citku - bez komentarza i
    > jakiejkolwiek info.

    A udało Ci się w ogóle jakąś transakcję zrealziować? Bo ja po
    trzykrotnych nieudanych zakupach odpuściłem i w końcu zamawiałem f-ry
    proforoma i robiłem przelewy.

    Pozdr.

    ZZ