  • 21. Data: 2004-09-03 21:46:01
    Temat: Re: BPH - komedia !!!!!!!!
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Artur A. Surowiec" <A...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:chamfr$11l$1@inews.gazeta.pl...
    > A wcale nie. Zasadniczo to wypłaty w kasie są gratis *od* 3000 PLN, bo w
    > bankomacie *do* tej kwoty. Przy czym jeśli osoba:
    > - czeka na kartę (bo na przykład dopiero założyła konto i jeszcze nie
    > wydali)
    > - nie może wypłacić z bankomatu (bo na przykład bankomat w oddziale nie
    > działa, bo euronetowcom nie chce się go naprawić)
    > to klientowi przysługuje możliwość wypłaty bez prowizji w kasie.
    > Tak jestem pewny.

    oczywiscie masz racje, ale...
    w systemie karta widniala jako wydana i tyle, wiec jedyne co pani
    zaoferowala koledze,
    to wyplate przy niej, albo w przyszlosci, ale wylacznie w ich oddziale, bo
    bedzie mogla potwierdzic fakt zagubienia PIN-u

    tak wlasnie powiedziala

    zreszta owa historyjka swiadczy o tym, ze w sumie 2 osoby popelnily blad
    przy wydawaniu PIN-u
    najpierw jedna pani panu Markowi, a pozniej druga pani temu drugiemu

    --
    dropzone

  • 22. Data: 2004-09-03 22:02:19
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    > Z mojego d\oświadczenia wynika, ze powinieneś kartę dostać tak do
    miesiąca.
    > One przychodzą pocztą z Zurychu.

    JAcyś pechowi jesteście - ja nie czekałem dłużej niz 2 tyg ;-)

    --
    JaKi

  • 23. Data: 2004-09-03 22:07:59
    Od: "Michal" <m...@m...pl>

    > Z mojego d\oświadczenia wynika, ze powinieneś kartę dostać tak do
    miesiąca.
    > One przychodzą pocztą z Zurychu.

    Tylko po co w takim razie informuja, ze karta bedzie za ok. 10 dni... :)

  • 24. Data: 2004-09-03 22:24:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "dropzone" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > generalnie tak, ale... okreslona partia kart jest wyrabiana na miejscu
    > jesli klientowi baaardzo sie spieszy, albo jest taka potrzeba, mozna nawet
    > 3 dni

    A z czego może wynikać ów pośpiech? I jak mam go zadeklarować? Nie mam
    zwyczaju pyskować do pań w okienkach.

  • 25. Data: 2004-09-03 22:44:24
    Od: "Artur A. Surowiec" <A...@g...pl>

    > A z czego może wynikać ów pośpiech? I jak mam go zadeklarować? Nie mam
    > zwyczaju pyskować do pań w okienkach.

    Fakt, można! W sumie spotkałem się z tym raz, kiedy z winy banku karta
    nie dotarła na czas, czy może dotarła karta a nie dotarł PIN, a klient
    chciał jechać do USA i bardzo chciał mieć wypukłą KK.
    Trwało to chyba tak ze dwa dni, tzn. w środę się okazało, że karty nie
    ma i będzie kaszana, a w piątek kurier dostarczył kartę i PIN. Nie
    pamiętam czy na adres klienta czy banku.
    Ogólnie karty BPH idą aż 2 tygodnie, bo podobno są produkowane aż w
    Austrii. Karty Inteligo wyglądają jakby były teo samego producenta a idą
    tydzień.

    --
    Pozdrawiam!
    Artur A. Surowiec

  • 26. Data: 2004-09-03 23:13:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur A. Surowiec" <A...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:chasee$gg7$1@inews.gazeta.pl...

    > Fakt, można! W sumie spotkałem się z tym raz, kiedy z winy banku karta
    > nie dotarła na czas, czy może dotarła karta a nie dotarł PIN, a klient
    > chciał jechać do USA i bardzo chciał mieć wypukłą KK.

    Nie prawda w moim wypadku. Już dwa razy na przestrzeni 3 lat miałem tak, że
    z ich winy karta nie doszła. I tak musiałem czekać blisko miesiąc. Może mam
    pecha.

    > Trwało to chyba tak ze dwa dni, tzn. w środę się okazało, że karty nie
    > ma i będzie kaszana, a w piątek kurier dostarczył kartę i PIN. Nie
    > pamiętam czy na adres klienta czy banku.

    No to musiała sie straszna kaszana zapowiadać, albo ja nie umiem zrobić u
    nich sajgonu.

  • 27. Data: 2004-09-03 23:15:41
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    > A z czego może wynikać ów pośpiech? I jak mam go zadeklarować? Nie mam
    > zwyczaju pyskować do pań w okienkach.

    hm... a skad w taki razie w ogole przyszlo Ci do glowy pyskowanie?
    np. gdy klient za kilka dni wyjezdza poza granice kraju

    --
    dropzone

  • 28. Data: 2004-09-04 08:34:01
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "dropzone" <d...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > to wyplate przy niej, albo w przyszlosci, ale wylacznie w ich oddziale, bo
    > bedzie mogla potwierdzic fakt zagubienia PIN-u

    Mam takie dziwne wrazenie, ze tu nie chodzi o mozliwosc potwierdzenia faktu
    zagubienia PINu tylko o ukrycie swojego bledu przed przelozonymi.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 29. Data: 2004-09-04 08:42:35
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <u...@u...net>
    napisał w wiadomości news:chbuju$a1a$1@mamut1.aster.pl...
> [...]
    faktu
    > zagubienia PINu tylko o ukrycie swojego bledu przed przelozonymi.

    Ty tez? ;-)

    --
    dropzone

  • 30. Data: 2004-09-06 07:41:15
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-09-03, Krystek <k...@p...space.mailbox> wrote:
    > Marcin Jurczuk napisał:
    >
    > Ta pracownica chyba reklamę tych płatków oglądała. Bo tam też jeden
    > koleś w banku siedział i je jadł ;-) A ona je jadła na oczach klientów?
    > Aż pójdę z ciekawości i popatrzę...
    Nie - Ona nie jadła - wyjęła je z szuflady i dała mojemu synkowi..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE