    From: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH i Firefox - problem
    Date: Sat, 13 Feb 2010 19:21:33 +0100

    XYZ wrote:

> [...]
    ll.xpi ).
    > Oprócz tego, chyba trzeba pozmieniać sumy kontrolne w plikach w
    > katalogu META-INF. Ja się w to nigdy nie bawiłem, więc
    > najlepiej, jak znajdziesz jakiś poradnik jak to zrobić w sieci.

    Tyle że prościej pobrać dodatek Nightly Tester Tools.
    https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/6543
    Po jego zainstalowaniu w sekcji dodatków pojawi się
    dodatkowy przycisk "override all compability", który
    należy nacisnać, a następnie nacisnąć "force install"

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.