  • Data: 2005-07-01 07:47:02
    Temat: Re: BPH czesc 3.. ;-)
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik PshemeK napisał:

    > A wyżej było : "trzyma mnie tam tylko lenistwo"
    >
    > Czyli jednak do czegoś tego konta potrzebujesz? Coś oprócz lenistwa Cię
    > tam trzyma, tylko nie chcesz przyznać co takiego... Może darmowe
    > przelewy? Może lokaty 10 dniowe?

    To jest bardzo proste. Jak lopata. Jest mi potrzebne, wiec korzystam. A
    lenistwo powoduje, ze nie chce mi sie z tym przenosic do innego banku,
    gdzie wcale nie musi byc lepiej.

    Na darmowe przelewy leje, bo moje podstawowe konto to Inteligo i tam
    place za rozne rzeczy jak leci. I wcale mi to nie przeszkadza. Z lokat
    nie korzystam. Nie ma to dla mnie sensu przy takiej kasie jaka obracam.

    > No napisz co Ci się w tym banku podoba.

    Nic. Ale tez juz nic mnie nie denerwuje. Po prostu wiem, ze koniec
    bliski i z bani.

    Bartol