  • Data: 2005-07-01 18:37:28
    Temat: Re: BPH czesc 3.. ;-)
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 1 Jul 2005 14:48:33 +0200, Janusz - Vahanara
    <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl> wrote:

    >Po pierwsze działa, po drugie działa szybko, po trzecie nigdy nie ma
    >kolejek, po czwarte wysyłają wyciągi za darmo.

    Srajfajzen nie podaje _ŻADNYCH_ danych dotyczących otrzymanych
    płatności.
    Jest owszem, kwota (brawo!), i opis: Polecenie Przelewu Otrzymane. I
    nic więcej nie da się w internecie uzyskać.
    Może ja jakiś nienormalny jestem, ale dla mnie to dyskwalifikuje
    system na starcie, niezależnie od tego jak szybko i zajebiście działa.

    G.