  • Data: 2005-07-01 17:40:21
    Temat: Re: BPH czesc 3.. ;-)
    Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> szukaj wiadomości tego autora

    Janusz - Vahanara" <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick <Użytkownik "Janusz -
    Vahanara" <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl> w wiadomości
    news:news:1gocmi0yz3bpg.dlg@vahanara.pl napisał(a):
    > Wisiałem ze dwadzieścia minut abo dłużej na infolinii każdego z banków.

    niepotrzebnie

    > Dlatego nie wierzę w dobrą wolę banku

    I słusznie. Ale przy kk nadal pieniądze wykłada bank i w przypadku fraudu
    musi Ci udowodnić, że dokonałeś transakcji.

    > ani w zabezpieczenie moich pieniędzy

    Olać ubezpieczenie. Niech się bank ubezpieczy, bo to jego pieniądze.

    --
    Konrad J. Brywczyński Bus station is the place where bus stops.
    k...@b...tk Trainstation is the place where train stops.