  • Data: 2005-12-09 16:22:43
    Temat: Re: [BPH] Pompowanie wyniku. Z góry :-). Jednak zwracają ;-)
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek wrote:

    > Przed obiadem przyszła zwrotka od poleconego. Potem był obiad
    > (mielone + kapuśniak - nie mam pojęcia, czy w tej historii ma to
    > jakieś znaczenie).
    > A na samym końcu przyszło powiadomienie na maila (no cóż: dwa razy -
    > pewnie jeszcze nad tym pracują) o wpływie na konto 75 zł.
    > Sprawdziłem. Zgadza się. Z datą efektywną 02.12.2005, czyli dokładnie
    > z datą zaboru mienia nieznacznej wartości przez bank BPH.
    >
    > Paszkwil, który napisałem nie był jakoś specjalnie wyszukany.
    > Powołałem się tylko na paragrafy z tego wątku, postraszyłem arbitrem
> [...]

    Mam nadzieję, że również otrzymam zwrot. Nie żebym był szczególnie dumny
    z mojego pisma (bo pisałem je w pośpiechu i złości) ale załaczam swoją
    korespondencję z nimi (za pomocą "zgłaszania problemów" więc raczej
    skutecznie doręczone z mojej strony - jeśli uważaci , że nie po
    napiszcie dlaczego powinienem napisać list tradycyjny:)

    (1)
    Data odpowiedzi: 07-12-2005
    Treść odpowiedzi:
    Szanowny Panie,
    uprzejmie informuję, że z dniem 15.11.2005 r., została zmieniona Taryfa
    Opłat i Prowizji, w związku z tym opłata za posiadanie limitu w saldzie
    debetowym do rachunku nie jest pobierana jak dotychczas w cyklu
    miesięcznym, lecz jest pobierana jednorazowo z góry za cały rok. Pobrana
    opłata dotyczy okresu: 12.2005 r. - 11.2006 r. Aktualna Taryfa Opłat i
    Prowizji jest dostępna na naszej stronie internetowej.

    Z poważniem
    Krzysztof Swornik
    COK BPH S.A.

    ----------------

    Szanowni Państwo
    Proszę o dostarczenie mi dowodu skutecznego dostarczenia informacji o
    takich zasadniczych zmianach. Jestem NIEMILE zaskoczony zmianą taryfy
    opłat, bo powiniem być poinformowany o nich, aby mieć możliwość
    REZYGNACJI z waszych usług zanim zmiany zostaną wprowadzone. Proszę
    również o adres arbitra bankowego, do którego chcę skierować skargę na
    wasz bank.

    -----------------
    (2)
    Do:
    Bank BP-H SA
    Al. Pokoju 1
    31-548 Kraków

    Nieniejszym informuję, że nie otrzymałem informacji o zmianie tabeli
    opłat i prowizji, toteż ŻĄDAM przesłania mi go w formie PISEMNEJ, w
    sposób skuteczny, abym, zgodnie z paragrafem 44 punkt 3, w terminie 14
    dni od jego otrzymania mógł wypowiedzieć Bankowi umowę o świadczenie
    mojej osobie usługi prowadzenia rachunku ROR w walucie polskiej. Nie
    byłem poinformowany w szczególności o nowym sposobie pobierania opłat za
    udostępnienie możliwości korzystania z debetu. Nie widzę również
    przesłanek dla zmiany TOiP w zakresie sposobu pobierania opłat za
    udostępnienie możliwości korzystania z debetu, a które przewidziane
    byłyby w paragrafie 44 punkt 1 oraz paragraf 16 punkt 3.
    Jednocześnie ŻĄDAM natychmiastowego zwrotu pobranej w sposób RAŻĄCO
    NIEUCZCIWY i podstępny kwoty 150 zł.

    Jako termin ostateczny zwrotu określam dzień 16 grudnia 2005, r tj. 7
    dni od czasu otrzymania tej korespondencji przez Bank.
    Po tym dniu rozpocznę naliczanie odsetek za zwłokę.

    Jednoczesnie informuję, że o sposobie wprowadzenia TOiP zostanie
    powiadomiony arbiter bankowy.

    Jesteście zakałą bankowości. Podobne traktowanie klienta nie byłoby
    możliwe w banku, który stara się utrzymać przyzwoite standardy w
    kontaktach z klientami. Życzę spadków notowań i informuję, że o państwa
    sposobie postępowania z moją osobą i wszystkimi klientami posiadającymi
    debet postaram się poinformować jak największe grono osób - z użyciem
    wszelkich możliwych metod dostępnych elektronicznie.

    Niniejszą korespondencję uważam za doręczoną z dniem 09 grudnia 2005r.
    Ze względu na sposób zabezpieczenia bankowości internetowej Bank BPH nie
    może podważać faktu otrzymania niniejszej korespondencji.

    To byłoby ta tyle - wkurzyli mnie nieprzeciętnie. Odpowiedzi na razie
    brak.

    Leszek