  • Data: 2005-12-09 15:57:36
    Temat: Re: [BPH] Pompowanie wyniku. Z góry :-). Jednak zwracają ;-)
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To ja bardziej mientki jestem. Naskrobałem polecony za potwierdzeniem odbioru
    do
    > oddziału i czekam.

    Przed obiadem przyszła zwrotka od poleconego. Potem był obiad (mielone +
    kapuśniak - nie mam pojęcia, czy w tej historii ma to jakieś znaczenie).
    A na samym końcu przyszło powiadomienie na maila (no cóż: dwa razy - pewnie
    jeszcze nad tym pracują) o wpływie na konto 75 zł. Sprawdziłem. Zgadza się. Z
    datą efektywną 02.12.2005, czyli dokładnie z datą zaboru mienia nieznacznej
    wartości przez bank BPH.

    Paszkwil, który napisałem nie był jakoś specjalnie wyszukany. Powołałem się
    tylko na paragrafy z tego wątku, postraszyłem arbitrem i na koniec dodałem, że
    nie mam zamiaru chodzić do oddziału i podpisywać błagalnych próśb.

    Prosiłem jeszcze o zmniejszenie limitu do bezpłatnego 2500, ale tej prośby
    jeszcze nie spełnilii.

    I tyle...

    --
    Pozdrawiam,