  • 1. Data: 2003-10-14 14:17:28
    Temat: BPH PBK e-bank
    Od: "Szymon" <m...@w...pl>

    Czy strona Sezamu chodzi, czy to problem z moją przeglądarką? Po zalogowaniu
    wyrzuca pytanie o wyświetlanie elementów, które nie są bezpieczne i na tym
    koniec.

    Szymon

  • 2. Data: 2003-10-14 15:06:12
    Temat: Re: BPH PBK e-bank
    Od: "Paweł W" <s...@p...onet.pl>

    Przekop sie przez okienka alt-tab .. maly loginek centralnie na monicie.
    Mnie sie tez czasem chowa :D

    pzdr.

  • 3. Data: 2003-10-14 15:34:46
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Szymon"
    > Czy strona Sezamu chodzi, czy to problem z moją przeglądarką? Po
    zalogowaniu
    > wyrzuca pytanie o wyświetlanie elementów, które nie są bezpieczne i na tym
    > koniec.

    po zalogowaniu ??? A kiedys już zadziałała, czy pierwszy raz probujesz?
    u mnie przed zalogowaniem jest takie ostrzezenie i musze klepnac ze sie sie
    zgadzam
    potem "wejscie" i login (uwazaj bo jak jest wiecej roznych okienek to czasem
    sie chowa po nie)
    *** blad ***
    PS - uzywam IE 6.0 SP1
    a inne e-banki ci działają? może masz Win XP i nie zdążyłej doinstalować
    javy MS

  • 4. Data: 2003-10-14 20:49:53
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/14/2003 5:34 PM, Użytkownik blad napisał:

    > a inne e-banki ci działają? może masz Win XP i nie zdążyłej doinstalować
    > javy MS

    Nie musi to byc java MS'a

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 5. Data: 2003-10-15 08:12:25
    Od: "Szymon" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:bmhni4$kor$8@absinth.dialog.net.pl...

    > Nie musi to byc java MS'a

    Mało konkretnie się określiłem. Nie chodzi o okienko do logowania - proces
    przechodzę. Dopiero po wybraniu odpowiedniego typu konta - w tym przypadku
    BPH PBK Sezam, wyskakuje to okno.

    Szymon

  • 6. Data: 2003-10-15 09:26:52
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Szymon"
    > Mało konkretnie się określiłem. Nie chodzi o okienko do logowania - proces
    > przechodzę. Dopiero po wybraniu odpowiedniego typu konta - w tym przypadku
    > BPH PBK Sezam, wyskakuje to okno.

    rozumiem ze zaczynasz obsluge sezama a nie za nagle przestal ci dzialac.
    po podaniu loginu (PIF) i wpisaniu wybranych znakow hasla powinienes dostac
    ekran z menu z lewej strony, ale to menu jest nieistotne - ja uzywam czasem
    jedynie "moja poczta". Nie klikasz na punkt "BPH PBK Sez@m" ponieważ na
    środku ekranu system powinien ci odświetlić link
    "Jesteś użytkownikiem systemu ... z numerem CIF: xxxxxxxx"
    i na niego klikasz
    Jeśli ci czegoś takiego nie odświetla to dzwoń na infolinię widocznie
    zapomnieli coś włączyć, albo sprobuj ich poczty
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-10-15 10:11:38
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl> wrote:

    > Nie musi to byc java MS'a

    Mówisz o BPH? Mi się nie udało zmusić ich systemu do współpracy z javą suna
    (najnowszą, IE 5.0 albo IE 6.0). Wypisuje że się nie udało uruchomić
    appletu (czy coś w tym stylu).

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków
    perl -le 's**02).4&9%4^[./4(%2^0%2,^([#+%2&**y%& -;^[%"`-{ a%%s%%$_%ee'

  • 8. Data: 2003-10-15 18:28:14
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/15/2003 12:11 PM, Użytkownik Piotr Piatkowski napisał:
    > Mówisz o BPH?

    Nie, o BPH-PBK :-p

    > Mi się nie udało zmusić ich systemu do współpracy z javą suna
    > (najnowszą, IE 5.0 albo IE 6.0).

    Mozilla + SUN 1.4.2 - dziala:)

    > Wypisuje że się nie udało uruchomić
    > appletu (czy coś w tym stylu).

    Dopiero od wersji 1.4.2 Javy Sun'owskiej to dziala, wczesniej
    faktycznie wywalalo sie przy logowaniu...:)

  • 9. Data: 2003-10-16 12:05:58
    Od: "Gello" <g...@g...pl>

    I stala sie jasnosc...
    bo oto Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl> oznajmil(a):

    > Mozilla + SUN 1.4.2 - dziala:)
    być może... ale póki co Opera+SUN.1.4.2 nie działa... i działać
    nie będzie póki SUN nie zrobi javy tej wersji pod Operę :(
    tak,że pozostaje IEksploder :>

    G.

  • 10. Data: 2003-10-17 13:38:14
    Od: "Kamil Jońca(newsy)" <k...@p...onet.pl>

    On 2003-10-15 20:28, Marcin Nowakowski wrote:

    > Nie, o BPH-PBK :-p

    > Mozilla + SUN 1.4.2 - dziala:)

    > Dopiero od wersji 1.4.2 Javy Sun'owskiej to dziala, wczesniej faktycznie
    > wywalalo sie przy logowaniu...:)

    A możesz podać (byc może na priv) więccej sszczgółów? Bo mi mozilla 1.5,
    + java 1.4.2 za nic nie chce zadziałać z serwisem ING(bliźniaczy do BPH) :-(

    KJ