  • 1. Data: 2003-10-14 11:27:04
    Temat: Aktualizacja salda w BZWBK
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    W jakich godzinach jest aktualizowane saldo w BZWBK?

    M.

  • 2. Data: 2003-10-14 19:51:00
    Temat: Re: Aktualizacja salda w BZWBK
    Od: "Tasmin" <t...@i...pl>

    Uzytkownik "Michal Sawicki" <m...@i...pw.edu.pl> napisal w wiadomosci
    it.pw.edu.pl...
    > W jakich godzinach jest aktualizowane saldo w BZWBK?
    >
    > M.

    Hmmmmm.... a móglbys wyjasnic o co konkretnie chodzi?

    Pozdrawiam
    Tasmin

  • 3. Data: 2003-10-14 19:57:11
    Od: "PW" <p...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Michal Sawicki" <m...@i...pw.edu.pl> napisal w wiadomosci
    it.pw.edu.pl...
    > W jakich godzinach jest aktualizowane saldo w BZWBK?

    zalezy o co pytasz, jezeli o rachunek to przy przelewach wewnetrznych na
    biezaco, elixir zgodnie z sesjami, karta kredytowa to inna bajka..
    karty kredytowe w BZWBK aktualizowane sa w najbardziej ekstrawagancki sposób
    na swiecie (chyba). Jezeli akurat jest pomiedzy poniedzialkiem i piatkiem, a
    ty wykonasz przelew przed 17 to tego samego dnia kolo pólnocy (z rachunku
    znikna ci od razu), jezeli po 17 to dopiero nastepnego dnia wieczorem w
    ksiegowaniu (zakladajac ze nie zrobiles tego w piatek, bo wtedy poczekasz
    sobie do poniedzialkowego wieczora, nie majac forsy ani na koncie ani na
    karcie kredytowej :) (sic!)). Fajny bank nie? ..aha, bym zapomnial jezeli
    splacasz ta karte to liczy sie data zaksiegowania pieniazków na karcie
    (regulamin), wiec jesli trafisz na weekend (przyklad wrzesien, splata np.19
    bedzie zaksiegowana na karcie z data 22 - poniedzialek.. a skoro splata jest
    do 20 wiec bulisz kare 40 zl za nieterminowa splate).

    Pozdrawiam
    PW

  • 4. Data: 2003-10-14 21:06:12
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Tue, 14 Oct 2003, PW wrote:

    > zalezy o co pytasz, jezeli o rachunek to przy przelewach wewnetrznych na
    > biezaco, elixir zgodnie z sesjami,

    No wiec jaki jest rozklad jazdy tych sesji? Chodzi o przelewy
    przychodzace.

    M.

  • 5. Data: 2003-10-15 05:09:30
    Od: "PW" <p...@p...onet.pl>

    > No wiec jaki jest rozklad jazdy tych sesji? Chodzi o przelewy
    > przychodzace.

    .. niestety nie pamietam, ale sa chyba cztery: rano, poludnie, .., ostatni
    jest chyba o 17 ale nie jestem pewien. W kazdym razie zalezy to od obu
    banków bioracycych udzial w transakcji (kiedy ten pierwszy przekaze, na
    która sesje trafi to do drugiego, itd). Czasem ten przelew potrafi troche
    isc..

    PW

  • 6. Data: 2003-10-15 14:34:08
    Od: "Aga i Marcin" <e...@t...cy>

    Użytkownik "PW" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > banków bioracycych udzial w transakcji (kiedy ten pierwszy przekaze, na
    > która sesje trafi to do drugiego, itd). Czasem ten przelew potrafi troche

    wsio chodzi online jeśli przychodzi do banku to jest księgowane....zapytaj
    czy z banku wyszły napewno....