eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH -> Alior - infolinia › Re: BPH -> Alior - infolinia
  • X-Received: by 10.157.45.133 with SMTP id g5mr27561otb.4.1490691089892; Tue, 28 Mar
    2017 01:51:29 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.45.133 with SMTP id g5mr27561otb.4.1490691089892; Tue, 28 Mar
    2017 01:51:29 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!weretis.net!feeder6.news.
    weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder1.iad1.usenetexpress.com!border1.nnt
    p.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!n21no3153604qta.1!news-out.google.com!i72
    ni78itb.0!nntp.google.com!y18no998016itc.0!postnews.google.com!glegroupsg2000go
    o.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 28 Mar 2017 01:51:29 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <j...@4...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=84.10.46.130;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 84.10.46.130
    References: <r...@4...com>
    <obbrpf$g98$1@gioia.aioe.org>
    <j...@4...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <f...@g...com>
    Subject: Re: BPH -> Alior - infolinia
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Tue, 28 Mar 2017 08:51:29 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 30
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:630207
    [ ukryj nagłówki ]

    Czasem można odblokować telefonicznie, a czasem nie można.
    Mi zaczęli przesyłać, że mam złożyć FATCA - choć dość mocno przekonany jestem, że
    składałem coś w tym kształcie przy zakładaniu kantoru, a było to niespełna rok temu.
    Można niby złożyć przez net, ale nie przez kantor tylko przez "duży" alior, a tam mi
    hasło od kantoru nie działało.
    Zadzwoniłem jeszcze przed weekendem, więc udało się dodzwonić, pani powiedziała, że
    nie da rady FATCA przez telefon, trzeba do oddziału - i tak samo nie mogę zmienić
    hasła do "dużego" aliora przez telefon (choć w końcu nie ustaliliśmy, czy
    kiedykolwiek miałem możliwość logowania do "dużego" aliora, a wyłączyli, bo się długo
    nie logowałem, czy też nie było nigdy) - też do oddziału.
    Trzeba było iść przed weekendem, teraz dantejskie sceny tam się mogą dziać (choć w
    sumie można iść popatrzeć, tylko z bezpiecznej odległości, i to może dalej niż z
    drugiej strony ulicy, bo mogą strzelać nawet), dobrze, że tego kantoru nie potrzebuję
    na bieżąco, nawet jak zablokują to odblokują jak tam w końcu pójdę.
    Swoją drogą co za debil ustalił termin tak poważnego wdrożenia na koniec miesiąca,
    gdy ludzie potrzebują zrobić opłaty i wypłacić pensję z bankomatu?
    Czyżby to "promocja" zleceń stałych, poleceń przelewu i płacenia kartą (choć z tym
    też podobno kłopot) ;>
    Ale pewnie klienci aliora kochają go tak samo jak kliencki mBąka mBąk. Synowie
    marnotrawni to tylko tacy "poprzejmowani" ;> Choć tak na to patrząc - po co
    przejmują? Czy też może wyliczyli, ze tych marnotrawnych to max. 10%?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 28.03.17 17:23 WAM

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1