  • 1. Data: 2012-05-09 10:54:47
    Temat: BPH 300zl, umowa kurier i przelewy wychodzace
    Od: ls <l...@w...pl>

    Umowa kurierem w ostatnim tygodniu kwietnia.

    Po wlaniu kaski, zalogowaniu sie i zdefoniowaniu przelewow zaufanych,
    chcialem zrobic przelew testowy.

    Komunikat:
    "Przelew odrzucony.
    Transakcja obciążeniowa wymaga potwierdzenia (zgody) [ID: xxx]"

    Nie da sie zrobic przelewu, 2V zglosilem problem guzikiem "zglaszanie
    problemow" - brak odpowiedzi.
    Wczoraj telefon na infolinie - po kolei 3 panie probowaly cos zrobic,
    trzecia w koncu kazala dzwonic dzis do "dzialu odblokowujacego". Dzis
    pani po 20 minutach konsultacji polegla i kazala czekac, az ktos
    zadzwoni :(

    Ma ktos podobny problem?

    No i czy dostaliscie juz karty bankomatowe?

    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2012-05-10 15:24:41
    Temat: Re: BPH 300zl, umowa kurier i przelewy wychodzace
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "ls" napisał w wiadomości grup
    g2000vbf.googlegroups.com...

    > No i czy dostaliscie juz karty bankomatowe?

    Rachunek otwierałem 30 kwietnia w oddziale (nie potrafiłem sobie odmówić tej
    przyjemności) więc u mnie konto działało od pierwszego dnia. Wczoraj
    otrzymałem PIN do karty w formie przesyłki papierowej. Samej karty jak na
    razie nie mam. Ma to być karta Maestro, co jak sądzę raczej wyklucza
    akceptację transakcji bez fizycznej obecności karty. A zatem raczej nie
    będzie Allegro, tylko Neste. :)

  • 3. Data: 2012-05-10 16:59:59
    Od: "Sinus " <s...@N...gazeta.pl>

    MarekZ <m...@i...pl> napisał(a):
    > Ma to być karta Maestro, co jak sądzę raczej wyklucza
    > akceptację transakcji bez fizycznej obecności karty. A zatem raczej nie
    > będzie Allegro, tylko Neste. :)

    I tu się mylisz :) karta śmiga aż miło w internecie, oczywiście tam gdzie
    akceptują maestro (Alledrogo łyka).

    Jednak regulamin mówi o 3 transakcjach wykonanych w punktach na terenie RP,
    więc nie wiem czy internetowe się pod to łapią. Bezpieczniej zapłacić za bułki
    w Żabce... niż potem się z nimi szarpać w reklamacjach.

    --
    Sinus

  • 4. Data: 2012-05-10 17:07:01
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Sinus " napisał w wiadomości grup

> [...]
    > bułki
    > w Żabce... niż potem się z nimi szarpać w reklamacjach.

    Uff, ja jestem w takim razie spokojny. Siedziba Internetu jak wiadomo
    znajduje się w Warszawie.

    http://tech.wp.pl/kat,1009659,title,Druga-strona-mon
    itora-Wiemy-gdzie-jest-siedziba-internetu,wid,144082
    29,wiadomosc.html

  • 5. Data: 2012-05-11 03:14:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" jogl65$h6q$...@s...cyf-kr.edu.pl

> [...]
    w Warszawie.

    > http://tech.wp.pl/kat,1009659,title,Druga-strona-mon
    itora-Wiemy-gdzie-jest-siedziba-internetu,wid,144082

    Szkoda, że nie podano dokładnego adresu. ;)

    Pozwoliłem sobie zOCeRować i zamieścić:

    Jak wynika z analizy uzasadnienia skargi do popełnienia przestępstw z art.
    212 k.k. i art. 216 k.k. miało dojść W artykule pod tytułem "Trolle grasują W
    sieci",
    który ukazał się w ,,Przekroju" w dniu 11 listopada 2007 r. ,ponadto treści
    znieważające i zniesławiajace oskarżyciela prywatnego znalazły się w materiałach
    wyemitowanych przez stacje telewizyjne TVN, Polsat i TVP w ich dziennikach
    telewizyjnych oraz w Internecie . Mając zatem na uwadze, iż siedziba zarówno
    redakcji "Przekroju" jak i wymienionych wyżej stacji telewizyjnych oraz Internetu
    znajduje sie W Warszawie należało uznać , iż do popełnienia przestępstwa na szkodę
    oskarżyciela prywatnego doszło W tym miejscu i W zwiazku z powyższym
    postanowiono jak na wstępie.

    OCeRacji dokonała ta straona:

    http://www.free-ocr.com/

    prawie bezbłędnie. Zamieniłem jeno to:

    który ukazał się w ,,Przek1'oju" w dniu 11 listopada 2007 r. ,ponadto treści

    w to:

    który ukazał się w ,,Przekroju" w dniu 11 listopada 2007 r. ,ponadto treści

    i sprawdziłem. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-05-12 18:18:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 10 May 2012 15:24:41 +0200, MarekZ napisał(a):

    > A zatem raczej nie będzie Allegro, tylko Neste. :)

    A nie lepiej coś w Lidlu albo Castoramie za mniej niż 1 zł ;)

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2012-05-12 18:30:19
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "xbartx" napisał w wiadomości grup

    > A nie lepiej coś w Lidlu albo Castoramie za mniej niż 1 zł ;)

    A pewnie i lepiej. Myślałem, że w terminalach nadal działa ograniczenie do
    1,01. Dość dawno nie operowałem na takich kwotach i mogę być trochę nie na
    czasie. ;-)

    Na Neste wprawdzie autoryzacja na 10 zł, ale jak się zaprze i ma w miarę
    refleks to faktyczną transakcję i na 0,03 zł można utrafić.