  • 1. Data: 2012-05-09 15:44:18
    Temat: W Krakowie ubaw po pachy z ING.
    Od: "azot" <f...@g...pl>

    Jechałem też dwoma autobusami , i g..... , a nie internet.

    http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,11687593,W_po
    maranczowych_autobusach_MPK_internet_za_darmo.html

    i komentarze

    http://forum.gazeta.pl/forum/w,409,135721614,,W_poma
    ranczowych_autobusach_MPK_internet_za_darmo.html?v=2

  • 2. Data: 2012-05-09 16:05:40
    Temat: Re: W Krakowie ubaw po pachy z ING.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "azot" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > i komentarze
    >
    > http://forum.gazeta.pl/forum/w,409,135721614,,W_poma
    ranczowych_autobusach_MPK_internet_za_darmo.html?v=2

    Potwierdzam. Też jechałem. Próbowałem po wifi z komórki i nie ma internetu.
    Antyreklama na całego.

  • 3. Data: 2012-05-09 20:30:32
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-05-09 16:05, wiatrak pisze:

> [...]
    2>

    > Potwierdzam. Też jechałem. Próbowałem po wifi z komórki i nie ma

    To taki sam tragiczny Internet jak w PolskimBusie? Tam router rozdziela
    WiFi w standardzie b/g (o szybszym można pomarzyć) korzystając z GSM
    Orange. Jak wszyscy pasażerowie _wsiądą_ na WiFi to można zapomnieć o
    surfowaniu. Często wywala "time out". Telefon/komputer łączy się, łączy
    i połączyć nie może...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2012-05-09 21:51:08
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 09.05.2012 20:30, Krystek pisze:

    > To taki sam tragiczny Internet jak w PolskimBusie? Tam router rozdziela
    > WiFi w standardzie b/g (o szybszym można pomarzyć) korzystając z GSM
    > Orange.

    No dobra, wiec po co mialby byc standard n, jesli net to i tak gsm
    orange? 54Mb/s z g to za malo?

  • 5. Data: 2012-05-09 22:11:55
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > No dobra, wiec po co mialby byc standard n, jesli net to i tak gsm orange?
    > 54Mb/s z g to za malo?

    Głupole się rzucili na darmowe kb /s to i efekt głupi...

    --
    marfi

  • 6. Data: 2012-05-09 22:41:26
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Krystek <s...@k...art.pl> napisał(a):
    > To taki sam tragiczny Internet jak w PolskimBusie? Tam router rozdziela
    > WiFi w standardzie b/g (o szybszym można pomarzyć) korzystając z GSM
    > Orange.

    A jak byś to mądralo zrobił inaczej??

> [...]
    > Często wywala "time out". Telefon/komputer łączy się, łączy i połączyć nie

    Ale przecież nigdy tak nie ma, że wszyscy siedzą na necie. Dlatego też w
    PolskimBusie net działa całkiem przyzwoicie. Timeout jest jak autobus akurat
    jest na obszarze, gdzie nie ma zasięgu Orange.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 7. Data: 2012-05-10 00:25:06
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

> [...]
    > PolskimBusie net działa całkiem przyzwoicie. Timeout jest jak autobus
    > akurat jest na obszarze, gdzie nie ma zasięgu Orange.

    Już to przerabiałem kilka razy, nawet w mieście, gdzie zasię miałem w
    telefonie jak tylko ludziska włączyli komputery to zamulało router. W
    PolskimBusie przerzuciłem się na książki :)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2012-05-10 00:25:08
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-05-09 21:51, neoniusz pisze:
    > No dobra, wiec po co mialby byc standard n, jesli net to i tak gsm
    > orange? 54Mb/s z g to za malo?

    Ooo, żeby to jeszcze 54 MBit było...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 9. Data: 2012-05-10 07:34:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-05-10 00:25, Krystek pisze:

    > Ooo, żeby to jeszcze 54 MBit było...

    Ale nie odpowiedziałeś - co byś zrobił i po co z tym "n"?

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2012-05-10 09:08:51
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Ale nie odpowiedziałeś - co byś zrobił i po co z tym "n"?

    Pewnie by ta n-ka rozdzielil LTE ;)