  • 1. Data: 2003-02-23 07:05:35
    Temat: [BOS BANK] ekokonto
    Od: w...@p...onet.pl

    Witam.
    Czy ktos ma doswiadczenia z ekokontem w banku Bos. Daja do niego karte maestro
    ktora jest bezprowizyjna we wszystkich bankowmatach w Polsce (z naklejka
    maestro).

  • 2. Data: 2003-02-23 15:00:09
    Temat: Re: [BOS BANK] ekokonto
    Od: Krystek <k...@s...pl>

    Dnia 03-02-23 08:05, w...@p...onet.pl wklepał na klawiaturze
    nastepujące słowa:
> [...]
    > ktora jest bezprowizyjna we wszystkich bankowmatach w Polsce (z naklejka

    Witam.

    Mam EKOKONTO od 3-ech lat. Warunkiem założenia rachunku jest
    zadeklarowanie minimalnej wpłaty - bank wyznaczył sobie tę kwotę na
    bodjże 500 zł miesięcznie (nie pamiętam dokładnie ile wtedy wymagali).
    Minimum 500 zł nie obowiązuje, jeżeli zadeklarujesz wpłatę na rachunek
    całości otrzymywanych dochodów z jednego źródła (renta, emerytura,
    pożyczka, kredyt studencki, wynagrodzenie za pracę).

    Co do samej obsługi - na szczęście w oddziale pojawiam się rzadko.
    Pracownicy w moim oddziale są "zamotani", często sprawiają wrażenie jakby
    nie rozumieli o co mi chodzi. ;)

    Do niedawna BOŚ oferował posiadaczom EKOKONTA tanie rpzelewy na
    wszystkie rachunki w innych bankach. Przelew z EKOKONTA na inny rachunek
    kosztował 2 zł. Byli konkurencyjni w stosunku do Poczty Polskiej. Teraz
    już niestety przelew kosztuje 3 zł.

    Niska jest opłata za prowadzenie konta - 2 zł (wliczona jest w to opłata
    za korzystanie z karty Maestro). Zaletą jest też numer rachunku w
    standardzie NRB. Gdy robiłem jednego dnia po południu przelew na
    rachunek w mBanku to pieniądze były dostepne już koło południa
    nastepnego dnia.

    Za wyrobienie pierwszej karty Maestro do rachunku pobierana jest opłata
    15 zł. Za odnowienie karty po upływie terminu ważności potrącają z konta
    10 zł. Niestety, na nową kartę można czekać nawet do 2 tygodni. Odbiera
    się osobiście ją w oddziale prowadzącym rachunek. Obsługę kart BOŚ
    prowadzi PolCard.

    Wadą tego banku jest mała liczba placówek, oraz bankomatów, w których
    można bezprowizyjnie wypłacać pieniądze.

    Ale jeżeli ktoś ma placówkę BOS-ia pod bokiem, to czemu nie.

    Resztę informacji znajdziesz na WWW banku - http://www.bosbank.pl/

    K.