    From: "Agnieszka Nawiązka" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BIK - nieprawdziwe dane z DB
    Date: Wed, 5 May 2004 09:19:00 +0000 (UTC)

    Kamil Jońca <k...@g...pl> napisał(a):

    > Agnieszka Nawiązka wrote:
    > [...]
    > Bosh. Nie jest.
    > Odpowiada przed właścicielem. Kiedy to do Ciebie dotrze.

    A skad u Ciebie pewność, że wg Regulaminu prowadzenia ROR w db nie odpowiada
    tak jak właciciel? Ja wskazuję podstawę mojego twierdzenia Ty usiłujesz mnie
    przekonać (na różnym poziomie argumentacji),że nie, dodatkowo nie wskazując
    żadnej podstawy. Powtórzę pytanie: jaki Kodeks to reguluje i które zapisy
    konkretnie?
    I czy w przypadku, kiedy pełnomocnik w db odpowiada tylko przed właścielem,
    właściciel może założyć sprawe w sądzie ( na jakiej odstawie, jaki pozew?)
    pełnomocnikowi ,którego sam dobrowolnie ustanowił? I o co go pozwać? I jakie
    przepisy, jakiego aktu prawnego określają stopień odpowiedzialności
    pełnomocnika przed właścicielem? jakiś nadrzędny akt prawny czy tez może
    wewnętrzny regulamin prowadzenia rachunku bankowego to okresla?
    Będę zobowiązana za odpowiedź na te kilka pytań?
    Pozdrawiam serdecznie
    Może