  • Data: 2004-05-04 12:40:37
    Temat: Re: BIK - nieprawdziwe dane z DB
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 4 May 2004 12:02:22 +0000 (UTC), "Agnieszka Nawiązka"
    <o...@g...pl> wrote:

    To może ja, jako, że znam ta sytuację ;)
    >Ale o co chodzi? Byłaś pełnomocnikiem do konta obcej osoby czy
    >współwłaścicielem konta? Pełnomocnictwo pełne czy szczegółowe?

    Pełnomocnoctwo szczegółowe.

    >Nie
    >widzę wyjątkowości tego banku w przestrzeganiu przepisów.Pełnomocnik
    >dysponuje kontem tak jak właściciel i bank chyba nie potrafi rozgraniczyć,
    >czy wypłaty z limitu dokonał właściciel czy pełnomocnik. I rozgraniczyć, ze
    >za spłaty kredytu " dobre" odpowiedzialność ponosza oboje a za spłaty "złe"
    >tylko właściciel a pełnomocnik juz nie.

    Zauważ - pełnomocnik NIE ODPOWIADA za spłaty.

    >Ustawa o ochronie danych nie ma nic do rzeczy-przeciez bank nie wykradł
    >Twoich danych i nie posługiwał się nimi bezprawnie.

    Ależ i owszem, bezprawnie. Bank nie miał upowaznienia do przekazywania
    danych osobowych gdziekolwiek, bank nie miał prawa do podawanai do BIK
    informacji, że pełnomocnik posiada rachunek, że posiada kredyt i że go
    nie spłaca.

    >Obawiam sie, ze odpowiedź z db jest poprawna albo nie wiemy wszystkiego....
    Obawiam się, że chyba czegoś nei rozumiesz.
    --