    Subject: Re: BIK - czemu GIODO nie ostrzega?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Miroo <b...@b...brak.i.juz>
    Date: Wed, 31 Aug 2016 10:01:49 +0200

    W dniu 2016-08-31 o 09:26, Kamil Jońca pisze:

    > https://www.bik.pl/zakladanie-konta-list-polecony
    > Ja tam nic o skanie nie widzę.
    > KJ

    https://www.bik.pl/

    Klik "sprawdź" na głównym banerze = wejście na stronę z Nazgulem:
    https://www.bik.pl/k/ochrona/

    A potem klik "aktywuj ochronę" i:
    https://www.bik.pl/rejestracja

    A tam:
    Aby skrócić czas zakładania konta do minimum, przygotuj:
    -swój numer PESEL,
    -skan lub zdjęcie dowodu osobistego,
    -numer rachunku, z którego wykonasz przelew identyfikacyjny na kwotę 1zł
    (nie może to być konto firmowe ani wspólne).

    Faktycznie teraz znalazłem opcję założenia konta za pomocą listu
    poleconego, ale póki co nie udało mi się dotrzeć do formularza
    rejestracyjnego. Cały czas dostaję błąd:
    "Wystąpił błąd podczas wysyłania wiadomości e-mail z linkiem aktywacyjnym."

    No cóż, będę próbował.

    ps. Jakiś czas temu chciałem otrzymać standardowy "gratisowy" raport,
    bez zakładania konta, to nie było możliwości zrobienia tego bez
    przesłania skanu D.O.