  • 41. Data: 2002-07-23 23:23:49
    Temat: Re: BIK (bylo Re: chamstwo w Multibanku)
    Od: "Savo" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> napisał(a):

    > Zapewne w bazie te dane sa, ale w raporcie jaki dostaja banki nazwy
    > banku ani oddzialu dokonujacego wpisu nie ma (chyba z byla to
    > jednostka nalezaca do banku pytajacego).

    To nie jest raport to jest aplikacja. Bank
    ktory ma wykupiony dostep laczy sie z centralnym terminalem
    i stamtad mozna uzyskac informacje o ktorych mowilem.
    Nie snuj przypuszczen skoro nie wiesz. Kazdy pracownik banku
    ktory ma uprawnienia do tego systemu wskaze Ci bez problemu jaki Bank i kiedy
    umiescil Klienta w tej bazie.
    Pozdrawiam
    Savo

  • 42. Data: 2002-07-24 06:40:00
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 23 Jul 2002 23:23:49 +0000 (UTC), "Savo"
    <s...@N...poczta.gazeta.pl> wrote:

    >To nie jest raport to jest aplikacja. Bank
    >ktory ma wykupiony dostep laczy sie z centralnym terminalem
    >i stamtad mozna uzyskac informacje o ktorych mowilem.
    >Nie snuj przypuszczen skoro nie wiesz.

    Doskonale wiem co mowie.
    Konkretnie dotyczy to dostepu do BIK poprzez wyslanie zapytanie z
    przegladarki internetowej z odpowiednim certyfikatem.
    I w otrzymywanym raporcie na pewno nie ma danych bankow dokonujacych
    wpisu, sa one celowo wyciete.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 43. Data: 2002-07-24 07:48:50
    Temat: Re: chamstwo w Multibanku
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Konrad napisał(a):

    > nie. i w ogole to nie bardzo wiem skad czerpiecie wiedze na temat dzialania
    > BIK. info z bik zawiera dane o produkcie bez wskazania miejsca transakcji
    > Konrad
    tyle zawiera info dla bankow

    dla kogos ktos sam jest w bik'u powinno byc

    <lex>
    art. 32
    Prawa osoby, której dane dotyczą
    3) uzyskania informacji, od kiedy przetwarza się w zbiorze dane jej
    dotyczące, oraz podania w powszechnie zrozumiałej formie treści tych
    danych,
    </lex>

    nie ma w ustawie zadnego dotatku ze to maja tylko dane osobowe, imho
    powinny byc to _wszystkie_ dane jakie maja o kims

    p.s. ma ktos gotowe pismo do bik'u - nie chce mi sie tworzyc
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 44. Data: 2002-07-24 08:32:49
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    <s...@N...poczta.gazeta.pl> wrote:

> [...]

    ROTFL :))

  • 45. Data: 2002-07-24 09:12:42
    Od: "Jacek " <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    > p.s. ma ktos gotowe pismo do bik'u - nie chce mi sie tworzyc

    http://www.bik.pl/biknew/pol/individuals.htm

    u dołu strony.

    Jacek

  • 46. Data: 2002-07-24 09:57:42
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Jacek napisał(a):

    > http://www.bik.pl/biknew/pol/individuals.htm
    >
    > u dołu strony.
    dzieki
    tylko ze tam jest wniosek "o udostepnienie danych _osobowych_"
    chyba jednak napisze sam o _wszystkie_ swoje dane

  • 47. Data: 2002-07-24 11:12:27
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > dzieki
    > tylko ze tam jest wniosek "o udostepnienie danych _osobowych_"
    > chyba jednak napisze sam o _wszystkie_ swoje dane

    A nawet nie sprawdzałem...
    Ja bym nie ryzykował z tym "_wszystkie_ swoje dane" - mogą Ci przysłać listę
    nieślubnych dzieci, niezapłaconych mandatów... :-)

    Jacek

  • 48. Data: 2002-07-24 11:15:01
    Od: "castrol" <c...@w...pl>

    Użytkownik "ramol" <r...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Załozylem konto w Multibanku, mimo obiecanego tygodnia na odpowiedz w
    sprawie
    > kreydtu odnawialnego w koncie odezwali sie dopiero po moich CZTERECH
    > interwencjach po prawie trzech tygodniach!!! Jednoczesnie nie przyznali mi
    > kredytu tłumacząc ze mam wpisany jakis niespalcony kredyt w rejestrze
    Biura
    > Informacji Kredytowej S.A. - tymczasem zadnego niesplaconego kredytu nie
    > mam!!! Pan powiedzial mi ze o kredyt moge ubiegac sie dopiero za dwa lata
    :)))
    > Za opóźnienia nawet nie przeprosił... Przestrzegam przed oddziałem w
    Poznaniu
    > na św. Marcinie oraz infolinią - nie wiedzą nic, nie orientują się nawet
    we
    > własnych procedurach, nie mówiąc o tym, że nie oddzwaniają mimo zapewnień,
    że
    > ktoś się skontaktuje danego dnia...
    >
    > A propos: Gdzie można dostać w miarę łatwo linię kredytową w koncie,
    > przedstawiając historię w innego banku? Co zrobić z tym głupim wpisem do
    BIK

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 49. Data: 2002-07-24 11:19:05
    Od: "castrol" <c...@w...pl>

    > Użytkownik "ramol" <r...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > [..]
    > Biura
    > :)))
    > {...]
    >
    > Wyjaśnij to w BIK-u. W końcu jeśli nie masz kredytu to BIK powinien
    > wyprostować
    > Twoje dane(wiem upraszczam)
    >
    > KJ
    >
    > ja mam odwrotnie w bik mowią ze jestem czysty a banku nie
    i gdzie ty sprawdzić

  • 50. Data: 2002-07-24 11:23:23
    Od: "castrol" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > W sumie nie za bardzo wiadomo BIK rozumie przez dane osobowe. Bo tu
    > problemem sa raczej nie dane osobowe a finansowe . I to o ich
    > skorygowanie klient powiniej zglosic sie do banku, ktory je tam
    > umiescil

    > Zgadzam sie (jest to moje prywatn zdanie), ze w ramach darmowego
    > zapytania raz na 6 miesiecy BIK powinien udostepnic klientowi
    > wszystkie dane jakie ma na jego temat - a wiec to co dostaja banki w
    > odpowiedzi na zapytaniach, plus informacje o jednostkach dokonujacych
    > tych wpisow. Nie mam pojecia dlaczego w tej chwili tak nie jest.
> [...]
    nic sie chyba ni porawiło bo mam ten sam problem oni tak mysle móuią ze ci
    cos dają a w rzeczywwistości ci daja jakieś strzepki informacji
    i maja cię w dupie
    bo tylko
    banki dostaja pełna informacją tak sadze