  • 1. Data: 2003-12-09 18:01:59
    Temat: BIK a aktualizacja wpisów
    Od: "ega1" <e...@W...gazeta.pl>

    co mogę zrobić bankowi, który wpisał mi, że zalegam im z pewną kwotą pomimo,
    że już dawno ją uregulowano ?? Informacja o tym nadal jest w BIKu mimo, że
    minął już rok od wyjaśnienia sprawy.

  • 2. Data: 2003-12-09 18:06:48
    Temat: Re: BIK a aktualizacja wpisów
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    http://www.bik.pl/biknew/pol/individuals.htm

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-12-09 18:15:25
    Od: "Edyta G" <e...@N...gazeta.pl>

    Glenn <g...@g...pl> napisał(a):

    > pomimo,
    >
    > http://www.bik.pl/biknew/pol/individuals.htm

    super. powtórzę może pytanie " co mogę zrobić bankowi ... ". Ja przez
    istnienie tego wpisu poniosę udokumentowaną stratę (pieniądze). czy mogę
    walczyć z bankiem o odsdzkodowanie ??

  • 4. Data: 2003-12-09 18:24:14
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > super. powtórzę może pytanie " co mogę zrobić bankowi ... ". Ja przez
    > istnienie tego wpisu poniosę udokumentowaną stratę (pieniądze). czy mogę
    > walczyć z bankiem o odsdzkodowanie ??

    Jeżeli wpis w BIK był nieprawidłowy z winy banku - to załóż im sprawę. Inna
    sprawa, jeżeli zalegałaś ze spłatą kredytu - wtedy mimo, że uregulowałaś
    wszystko wpis leżakuje w BIK 7 lat bodajże. Wcześniejsze usunięcie, to dobra
    wola banku, któremu swego czasu zalegałaś.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-12-09 19:00:02
    Od: "ega" <e...@N...gazeta.pl>

    mail .

  • 6. Data: 2003-12-10 11:02:33
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Przed ewentualną sprawą w sądzie, która może być kosztowna i długotrwała: do kogo się
    zwrócić ze skargą na niewłaściwe działanie oddziału banku, jakaś federacja
    konsumentów, arbitraż ??
    JaC

  • 7. Data: 2003-12-10 11:12:12
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    >Przed ewentualną sprawą w sądzie, która może być kosztowna i długotrwała:
    do kogo się zwrócić ze skargą >na niewłaściwe działanie oddziału banku,
    jakaś federacja konsumentów, arbitraż ??

    Nie wiem, czy z czymś takim (żądanie odszkodowania z powodu szkody
    spowodowanej błędnym wpisem w BIK) można się zwracać do arbitra. Napisz
    najpierw do centrali tego banku (co to za bank?) z opisem sytuacji i
    żadaniem zadośćuczynienia. Wylicz w tym piśmie swoje straty.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn