  • Data: 2018-07-12 11:33:48
    Temat: Re: BIK, RODO i informacja ustawowa
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 10 lipca 2018 12:46:31 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Teraz również bezpłatne raz na 6 miesięcy

    Tak, ale jak ktoś zamawial przed 25 maja to nie musi czekac pelnych 6 m-cy. Ja
    zamowilem 25 maja, nie wroca już czasy kiedy była informacja o splatach,
    wykorzystanych limitach itp. Ja w ramach protestu wycofałem wszystkie zgody na
    przetwarzanie danych po wygasnieciu zobowiązania. Nawet do celów statystycznych :D.

    MK