  • Data: 2018-08-17 20:05:40
    Temat: Re: BIK, RODO i informacja ustawowa
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 10 Jul 2018 10:42:35 +0200, Imka napisał(a):

    > Pierwsze wrażenie w zasadzie już mam - zero śladu po tym co wysłałam.
    > Tylko w zakładce Historia zdarzeń jest wpis, że wysłałam "formularz
    > kontaktu".

    Wrażenie drugie - minęło ponad trzydzieści dni i nic. Zadzwoniłam.
    Usłyszałam że "wystąpił błąd i zgłoszenie nie było widoczne w systemie".
    W trakcie rozmowy w zakładce "Pliki do pobrania" pojawił się wpis "Kopia
    danych - okres oczekiwania do 30 dni", a po chwili był już dostępny PDF.
    Z dzisiejszą datą, zatem są w stanie ten PDF wygenerować od ręki, a te
    trzydzieści dni to chyba po to, żeby pospólstwu się we łbach nie
    poprzewracało.

    Moja informacja ustawowa w starej postaci liczyła coś 60 stron. Teraz
    siedem. Z czego:
    - dwie strony BIK-owego blabla;
    - jedna strona to zobowiązania, aktualne i historyczne;
    - trzy strony to listing zapytań z banków z ostatnich dziesięciu lat;
    - ostatnia strona to historia logowań do portalu.

    Jakoś nie wydaje mi się, aby to była dokładna "kopia danych" posiadanych
    przez nich na mój temat.

    --
    Imka