  • 1. Data: 2018-07-10 10:42:35
    Temat: BIK, RODO i informacja ustawowa
    Od: Imka <s...@g...pl>

    http://scoringexpert.pl/2018/06/18/bik-teraz-mamy-ro
    do-i-kopie-danych/

    Chyba już nie można w normalny sposób (klik i już) uzyskać tego, co
    kiedyś nazywało się Informacją Ustawową i było dostępne bezpłatnie raz
    na sześć miesięcy (w praktyce raz na siedem).

    Teraz nazywa się to "kopią danych" i należy to podobno zamawiać
    "ręcznie" - via ikonka kontakt i wypisanie wniosku.

    http://scoringexpert.pl/wp-content/uploads/2018/06/J
    ak-pobrac%CC%81-kopi%C4%99-danych.pdf

    Zamówiłam. O wrażeniach poinformuję.

    Pierwsze wrażenie w zasadzie już mam - zero śladu po tym co wysłałam.
    Tylko w zakładce Historia zdarzeń jest wpis, że wysłałam "formularz
    kontaktu".

    --
    Imka

  • 2. Data: 2018-07-10 12:46:29
    Temat: Re: BIK, RODO i informacja ustawowa
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 lipca 2018 10:42:38 UTC+2 użytkownik Imka napisał:
> [...]
    >
    > Teraz nazywa się to "kopią danych" i należy to podobno zamawiać
    > "ręcznie" - via ikonka kontakt i wypisanie wniosku.

    Teraz również bezpłatne raz na 6 miesięcy

  • 3. Data: 2018-07-12 11:33:48
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu wtorek, 10 lipca 2018 12:46:31 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Teraz również bezpłatne raz na 6 miesięcy

    Tak, ale jak ktoś zamawial przed 25 maja to nie musi czekac pelnych 6 m-cy. Ja
    zamowilem 25 maja, nie wroca już czasy kiedy była informacja o splatach,
    wykorzystanych limitach itp. Ja w ramach protestu wycofałem wszystkie zgody na
    przetwarzanie danych po wygasnieciu zobowiązania. Nawet do celów statystycznych :D.

    MK

  • 4. Data: 2018-07-12 11:42:18
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    MK <m...@i...pl> writes:

    > Tak, ale jak ktoś zamawial przed 25 maja to nie musi czekac pelnych 6
    > m-cy. Ja zamowilem 25 maja, nie wroca już czasy kiedy była informacja
    > o splatach, wykorzystanych limitach itp. Ja w ramach protestu
    Dlaczego? Jak kopia to kopia. Ja, co prawda sprawę zaniedbałem, ale
    jeśli będzie to tak wyglądało to w końcu zgłoszę sie do GIODO.

    KJ

    That secret you've been guarding, isn't.

REKLAMA