  • 1. Data: 2003-10-13 11:20:02
    Temat: BIK - Czy zna ktos bank, ktory nie sprawdza wiarygodnosci kredytobiorcy w BIK
    Od: Przemek <k...@h...com>

    Moze ktos sie juz spotkal z problemem sprawdzania wiarygodnosci kredytobiorcy w BIK
    (Biuro Informacji kredytowej) Wlasnie mnie to spotkalo i szukam banku gdzie moglbym
    miec jakas szanse. prosze o pomoc poniewaz wplacilem juz pieniadze na mieszkanie.
    pozdrawiam
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2003-10-13 19:42:28
    Od: <h...@o...pl>

    Nie sprawdzają w Invest Bank SA

  • 3. Data: 2003-10-14 17:50:19
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/13/2003 1:20 PM, Użytkownik Przemek napisał:

    Prawdopodobnie Pekao S.A. oraz PKO B.P. S.A. :>

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 4. Data: 2003-10-16 15:25:13
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Tue, 14 Oct 2003 19:50:19 +0200, Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>
    wrote:

    >Prawdopodobnie Pekao S.A. oraz PKO B.P. S.A. :>

    PKO BP umieszcza dane w BIK, wiec mozliwe ze sprawdza.
    Pekao SA nie umieszcza danych w BIK, wiec mozliwe ze nie sprawdza
    :)

    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 5. Data: 2003-10-16 15:59:51
    Od: "bd" <b...@W...pl>

    > Pekao SA nie umieszcza danych w BIK, wiec mozliwe ze nie sprawdza

    w pekaosa jest tak, ze w kazdym oddziale moga obowiazywac inne zasady i reguly:)
    znam takie, ktore sprawdzaja i takie, co nie. to jest dla mnie zjawisko
    niepojete:))

    pozdrawiam
    bd

  • 6. Data: 2003-10-16 21:24:41
    Od: "kicur" <k...@W...pl>

    > w pekaosa jest tak, ze w kazdym oddziale moga obowiazywac inne zasady i
    reguly:)
    > znam takie, ktore sprawdzaja i takie, co nie. to jest dla mnie zjawisko
    > niepojete:))

    LUKAS BANK nie sprawdza