  • Data: 2019-12-03 11:42:13
    Temat: Re: BH znowu mnie zaskoczyło
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jo44" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Dzięki - faktycznie, prowizja za przewalutowanie wynosi 5,8% !
    >Transakcja z 27.11.br, więc wg
    >https://www.mastercard.us/en-us/consumers/get-suppo
    rt/convert-currency.html
    >wszystko się zgadza.
    >Tylko że 5.8% to nawet bank udzielające kredytów w CHF nie brały! :)

    To bylo dawno. No i dwa razy bral - przy udzielaniu i przy splacaniu.

    Teraz 5.9% bierze mbank (ale ma darmowe karty wielowalutowe), getin
    sprzedaje po kursie banku ... jakies 5% drozej, santander o ile
    pamietam prowizje ma mala ... ale tez po kursie banku.
    Strach karte za granica wyciagac, albo i w kraju do platnosci
    internetowych.

    Gotowka dobra jest :-)

    J.