eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[BGŻOptima] Lokata bezkarna dla wszystkich! › Re: [BGŻOptima] Lokata bezkarna dla wszystkich!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: darnok <d...@a...spam.ch>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BGŻOptima] Lokata bezkarna dla wszystkich!
    Date: Thu, 08 Nov 2012 14:48:20 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 42
    Message-ID: <k7gd6q$ra7$1@node1.news.atman.pl>
    References: <k7bn90$8qe$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: 095160107175.warszawa.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1352382490 27975 95.160.107.175 (8 Nov 2012 13:48:10
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Nov 2012 13:48:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:9.0) Gecko/20111222 Thunderbird/9.0.1
    In-Reply-To: <k7bn90$8qe$1@dont-email.me>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:582231
    [ ukryj nagłówki ]

    Tak a propos tej lokaty bezkarnej.
    Musze przyznac ze oni nawet na miano półbanku nie zasluguja a bardziej
    ćwierćbanku...

    Wczoraj ok 18.00 chcialem sprawdzic czy dostane ta info o promocji wiec
    probowalm zlecic przelew. Majac na koncie jakies niecale 16 tys
    probowalem przelewu na 15tys. Informacja o promocji wyskoczyla.
    Zadzownilem na infolinie - pan powiedzial ze oczywiscie moga mi
    zaproponowac bezkarna, mowie fajne, to poprosze na 15700.
    Pan spytal na ile przelew robilem, mowie ze na 15 to pan na to ze tylko
    na 15 moze mi zalozyc. OK. No ale ich system juz jest offline i zebym
    albo jutro rano zadzwonil albo sam ok 12.00 do mnie zadzowni.
    Nastepnego dnia oczywiscie nikt nie zadzwonil..
    po 12 dzownie i mowie ze rozmawialem z konsultantem i ze mieli mi lokate
    zalozyc.
    Pani z pretensja ze nie dzwonie z nr ktory maja w banku (nastepnym razem
    zadzwonie z zastrzezonego), zautoryzowala mnie, po czym spytala czy wiem
    jak mial na imie wczorajszy konsultant. Odpowiedzialem ze oczywiscie nie
    wiem, zreszta po co by mi bylo to potrzebne. Pani stwierdzila ze zaraz
    sprawdzi z kim rozmawialem i mu przekaze zaby zadzwonil do mnie! WTF!!
    Oczywiscie z kwadransik odczekalem - nikt nie zadzwonil.
    Zalogowalem sie do systemu transakcyjnego, znow sprobowalem wykonac
    przelew, tym razem przezornie juz na 15,7k.
    Zadzownilem na infolinie, zeznalem ze przy przelewie wyskoczyla info o
    promocji (nie wspomnialem o wczesniejszych 2 rozmowach).
    Pani sprawdzila dane, spytala o wysokosc przelewu/lokaty. Po czym
    umowila sie ze za 2 minuty zadzwoni.
    Za 2 minuty zadzwonila, lokata juz w systemie transakcyjnym byla
    widoczna, potwierdzila jeszcze dane i temat zamkniety.

    I po co te cale ceregiele z wieka iloscia telefonow, pytaniem o imie
    konsultanta (zeby to byla kobieta to moze bym jeszcze mial motywacje sie
    interesowac tym). Do tego te ograniczenia ze lokata tylko w wysokosci
    przelewu - a wystarczy zadzwonic jeszcze raz i zeznac ze przelew byl
    wyzszy...
    Zniechecaja do siebie maksymalnie.
    Milczeniem nalezy skomentowac hasla SMSowe w ktorych sa male i duze
    litery i ma chyba z 8 znakow...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1