  • 1. Data: 2003-04-23 18:48:34
    Temat: BGZ - pod jakim nr zastrzeganie kart?
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Na ichniejszej Maestro nie ma telefonu pod ktorym mozna zglaszac np
    zgubienie karty :-/ (chyba jedyny bank ktory takich informacji nie podaje
    :-/)

    Na ich stronie http://www.bgz.pl/u235/navi/110032 w dziale "Wazene kontakty"
    znalazlem nr do Centrum Kart Bankowych 8604120 (w woli scislosci to centrum
    sie miesci w Wawie? bo kierunkowego juz nie podali :-/)

    Ma ktos ew jakis inny nr?

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-04-23 19:10:48
    Temat: Re: BGZ - pod jakim nr zastrzeganie kart?
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "JaKi" napisał w wiadomości
> [...]
    centrum
    > sie miesci w Wawie? bo kierunkowego juz nie podali :-/)

    numer który podałeś to numer to tzw. cytuje "funkcjonowania i obsługa kart"

    numer do zastrzeżenia karty to: (22) 860 58 85

  • 3. Data: 2003-04-23 19:36:12
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:b86ol4$f16$1@news.onet.pl...

    > numer do zastrzeżenia karty to: (22) 860 58 85

    A tak z czystej ciekawosci :) skad go masz :) i gdzie user karty ma szanse
    zdobyc taki numer?

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-04-23 19:43:09
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "JaKi" napisał w wiadomości news:b86pvc$k64$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:b86ol4$f16$1@news.onet.pl...

    > A tak z czystej ciekawosci :) skad go masz :) i gdzie user karty ma szanse
    > zdobyc taki numer?

    tak się składa, że ostatnio dostałem karte,
    a numer mam z kartki do której przyklejona była karta

  • 5. Data: 2003-04-23 19:49:30
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message

    > A tak z czystej ciekawosci :) skad go masz :) i gdzie user karty ma szanse
    > zdobyc taki numer?

    Staly czytelnik pbb nie powinien o to pytac ;p
    http://www.karty.pl/oferta/opisy/bgz1.htm ;)

    Maciej

  • 6. Data: 2003-04-23 19:50:48
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:b86qhp$b0d$1@news.onet.pl...

    > tak się składa, że ostatnio dostałem karte,
    > a numer mam z kartki do której przyklejona była karta

    Ot co :) to ja bije sie w piers, bo po przeczytaniu tej kartki szybko sie
    jej pozbylem :) Co nie zmienia faktu iz numer ten powinien byc dostepny dla
    takich klientow jak ja, ktorzy nie przywiazuja sie do kartek A4 :)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2003-04-23 19:52:56
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Staly czytelnik pbb nie powinien o to pytac ;p
    > http://www.karty.pl/oferta/opisy/bgz1.htm ;)

    Usprawiedliwiam sie ciezkim dniem i prosze o nie wymierzanie kar cielesnych
    :)

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2003-04-23 19:54:02
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Usprawiedliwiam sie ciezkim dniem i prosze o nie wymierzanie kar
    cielesnych
    > :)
    A w ramach pokuty, to wnosze poprawke do strony - karta wazna 3 lata :)

    --
    JaKi