  • Data: 2010-01-04 22:49:42
    Temat: Re: BGZ nie pobral raty z konta
    Od: Aga <a...@w...vp.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin K. pisze:
    > Mam ja sobie od kilku miesiecy kredyt hipo w PLN w BGZ.
    > Wg harmonogramu termin splaty raty wypadal 1 stycznia br. Na wszelki
    > wypadek juz 31 grudnia na koncie byly srodki - nie wiedzialem czy
    > sciagna 1-ego czy poczekaja do dzisiaj az sie skonczy dlugi weekend.
    > Wchodze sobie teraz na ebgz i widze ze na ror'ze nadal sa srodki na
    > splate raty a w harmonogramie splaty hipo rata lutowa jest 2 razy
    > wieksza niz ta styczniowa. Czy to znaczy ze juz tej styczniowej sobie
    > nie sciagna?
    > Mam nadzieje ze nie dowala mi jakischs karnych odsetek ... bo i niby
> [...]

    rate; powinni pobrac' dzisiejszej nocy, przy tzw. przetwarzaniu danych.
    faktycznie dzisiaj jest pierwszy dzien' roboczy i na pewno masz taki
    zapis w umowie kredytowej, jez.eli jednak tak by sie; nie stalo to bank
    nie ma podstaw aby naliczyc' Tobie odsetki karne ale na wszelki wypadek
    sprawdz' dok?adnie dostepne s'rodki na swoim koncie dok?adnie oblicz
    wszystkie koszty zwia;zane z prowadzeniem konta, ewentualne platnos'ci za
    media i zobacz czy rzeczywis'cie na rate; wystarcza;
    pozdrawiam
    AS