  • 1. Data: 2012-08-27 08:10:33
    Temat: BGŻ - jak wykręcić 300 i dostać kasę nazad?
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    Jak w temacie. Tzn ma być tanio (najlepiej bez kosztów) i mało problemowo.

    Przypominam, że dla konta Premia+ i "z podwyżką" od jutra musimy
    wykręcić 300, żeby dostać łapówkę.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. SQLwiel

  • 2. Data: 2012-08-27 10:06:23
    Temat: Re: BGŻ - jak wykręcić 300 i dostać kasę nazad?
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2012 08:10:33 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:
    > Jak w temacie. Tzn ma być tanio (najlepiej bez kosztów) i mało problemowo.
    >

    > Przypominam, że dla konta Premia+ i "z podwyżką" od jutra musimy
    >
    > wykręcić 300, żeby dostać łapówkę.

    Jest to (mam nadzieję) możliwe. Czekam na debetówkę z BGŻ. Kiedy się doczekam to
    przetestuję. A cash back?

  • 3. Data: 2012-08-27 11:06:36
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-08-27 10:06, eisenberg pisze:

    > Jest to (mam nadzieję) możliwe. Czekam na debetówkę z BGŻ. Kiedy się doczekam to
    przetestuję.
    a można wiedzieć co jest przyczyną tej nadziei??

    > A cash back?
    też trzeba będzie przetestować, pewnie spróbuje w tym miechu

    a przypomnijcie mi, operacją karta musi być wykonana i zaksięgowana w
    danym od 28 do 27 następnego miesiąca czy tylko wykonana??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2012-08-27 11:10:56
    Od: Joossef <g...@g...com>

    W dniu 27.08.2012 o 11:06 lolekanabolek <l...@g...com>
    pisze:
    > a przypomnijcie mi, operacją karta musi być wykonana i zaksięgowana w
    > danym od 28 do 27 następnego miesiąca czy tylko wykonana??

    Zaksięgowana.

    -- Pozdrawiam,
    Joossef

  • 5. Data: 2012-08-27 11:15:02
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-08-27 11:10, Joossef pisze:

    > Zaksięgowana.

    oki, dzięki

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 6. Data: 2012-08-27 11:16:48
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-08-27 11:06, lolekanabolek pisze:

    > a przypomnijcie mi, operacją karta musi być wykonana i zaksięgowana w
    > danym od 28 do 27 następnego miesiąca czy tylko wykonana??

    Obadwa w danym mies.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. SQLwiel

  • 7. Data: 2012-08-27 11:26:02
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2012 11:06:36 UTC+2 użytkownik lolekanabolek
    napisał:

    > a mo�na wiedzie� co jest przyczyn� tej nadziei??

    Chodzi o płatności kartami w Żabce. Sam rozwijałeś ten wątek. Płaciłem debetówkami w
    sierpniu i czekam na rezultat. Będzie pozytywny, gdy albo nastąpi zniesienie opłaty
    za kartę, albo naliczenie MB (u mnie karty z EB i Maestro Mille).

    > te� trzeba b�dzie przetestowa�, pewnie spr�buje w tym miechu

    Pewną pomocą będzie obserwacja, jak zaksięgują cash back. Jeśli będzie to osobna
    pozycja na wyciągu (Citi i ING) to nic to nie da. W CA mi księgują jako "Płatność
    kartą z wypłatą gotówki", i opłat za kartę nie naliczają

  • 8. Data: 2012-08-27 11:37:25
    Od: Joossef <g...@g...com>

    W dniu 27.08.2012 o 11:16 SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> pisze:

    > Obadwa w danym mies.

    Wg infolinii wystarczy zaksięgowanie w okresie 28-27. Regulamin nie jest
    precyzyjny, bo mówi o "wykonaniu transakcji".
    Wykonanie i zaksięgowanie dzieli w BGŻ nieraz tydzień co utrudnia
    planowanie :)

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 9. Data: 2012-08-27 12:03:54
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-08-27 11:26, eisenberg pisze:

> [...]
    za kartę, albo naliczenie MB (u mnie karty z EB i Maestro Mille).

    czyli płatność za drobne rachunki, nie powinno być problemów moim
    zdaniem, ale zawsze dochodzi tu prowizja

> [...]
    pozycja na wyciągu (Citi i ING) to nic to nie da. W CA mi księgują jako "Płatność
    kartą z wypłatą gotówki", i opłat za kartę nie naliczają

    dokładnie, jutro zrobię test i zobaczymy jak to zaksięgują, miejmy
    nadzieje, że tak samo jak w Mille i nie będą rozdzielać tego

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 10. Data: 2012-08-27 13:57:57
    Od: t...@g...com

> [...]
    pozycja na wyciągu (Citi i ING) to nic to nie da. W CA mi księgują jako "Płatność
    kartą z wypłatą gotówki", i opłat za kartę nie naliczają

    Może ktoś mi to pokazać np. na screenie? Płaciłem niedawno w Żabce rachunki i na
    wyciągu w Citi mam normalnie jako zwykłą pozycje. Czy taka operacja zaliczy się do
    cashbacku 20%, max 100zł? Wie ktoś?

    No i czy dla BGŻ taka operacja to będzie jako normalna operacja bezgotówkowa, która
    się liczy do tego limitu 300zł/m-c? :)