  • 1. Data: 2002-05-07 17:25:08
    Temat: BGŻ eIntegrum - jakie zalety i wady?
    Od: "BUCKS" <N...@p...onet.pl>

    Witam

    Ciekawi mnie opinia innych grupowiczów nt. banku BGŻ i konta eIntegrum.
    Narazie wiem, że 3zł/mc i...
    - przelewy, zlecenia stałe FREE
    - wydanie i użytkowanie Maestro FREE - max. 5 kart
    - wydanie i użytkownaie tokena FREE
    - możliwość wpłaty i wypłaty gotówki FREE z oddziału BGŻ Integrum, czyli mam
    kontakt fizyczny a nie tylko I-net + bankomat

    Pierwszy minus to 10zł za zastrzeżenie karty Maestro i dotyczy to sytuacji
    kiedy zamykam konto, czyli można to traktować jako opłatę za zamknięcie
    konta x ilośc posiadanych kart Maestro.
    Dalej to oprocentowanie tylko 2.7% ale jest eSkalacja 9% coprawda dla salda
    od 1000zł w górę ale jest :)

    Interesuje mnie jak na tym tle wygląda sprawa funkcjonalności interfejsu WWW
    i całego konta interentowego w odniesieniu do Inteligo lub mBanku.
    Zakładając, że eIntegrum byłoby wyłącznie dla karty i przelewów z niewielkim
    saldem, a eSkalacja byłaby skarbonką z której robiłbym przelew wewnętrzny w
    razie potrzeby, zasilając Maestro lub dostarczając środków na zlecenie stałe
    itp.

    Miał ktoś jakieś dobre lub złe doświadczenia z BGŻ eIntegrum?

    Pozdrawiam
    BUCKS

  • 2. Data: 2002-05-07 17:48:45
    Temat: Re: BGŻ eIntegrum - jakie zalety i wady?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "BUCKS" <
> [...]
    > itp.
    >
    > Miał ktoś jakieś dobre lub złe doświadczenia z BGŻ eIntegrum?

    ogolnie pozytywne, mieli bolaczki mlodosci ale juz chyba z tego wyrosli.

    mam Inteligo i e-Integrum - oba maja wszystko co potrzebne i oba dzialaja
    (nt mbanku wole sie nie wypowiadac - dosyc mozna sie o nim naczytac w innych
    postach, i ciagle ktos placze ze czegos nie ma)

    Inteligo ma VE z opcja do internetu, BGZ najbrzydsza, obciachowa karta Maestro
    ale placic w sklepie mozna kazda ;-))
    BGZ porobil jeszcze "alerty", mogą być, a token maja bardzo porzadny i
    akceptowac musisz tokenem kazda transakcje a nie tylko zameldowanie sie.
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-05-07 18:27:52
    Od: "BUCKS" <N...@p...onet.pl>

    > ogolnie pozytywne, mieli bolaczki mlodosci ale juz chyba z tego wyrosli.

    a możesz napisać o tych bolączkach, jak nie na grupę to chociaż na priv

> [...]
    innych
    > postach, i ciagle ktos placze ze czegos nie ma)

    wiem, mBank jest tańszy (bezpłatne przelewy zewnętrzne, VISA, prowadzenie
    konta, nieco wyższe %) od Inteligo ale na tym kończą się jego zalety i
    zaczynają chyba same wady ;)
    Wszystko zależy na co się ktoś nastawia, w pewnych sytuacjach dobry jest
    mBank a w innych Inteligo.

    > Inteligo ma VE z opcja do internetu, BGZ najbrzydsza, obciachowa karta
    Maestro
    > ale placic w sklepie mozna kazda ;-))

    o wygląd karty nie chodzi, może złodzieje nie będą chcieli takiej wziąść do
    ręki ;PP
    Ogólnie znam oferte Inteligo i mBanku i próbuję poznać eIntegrum.

    > BGZ porobil jeszcze "alerty", mogą być, a token maja bardzo porzadny i
    > akceptowac musisz tokenem kazda transakcje a nie tylko zameldowanie sie.

    To zdążyłem dowiedzieć się juz w banku, nawet mi token pokazali, fajny mały,
    wczesniej widziałem takie cudo tylko na zdjęciach :)

    Pozdrawiam
    BUCKS

  • 4. Data: 2002-05-07 18:48:30
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "BUCKS" <

    > a możesz napisać o tych bolączkach, jak nie na grupę to chociaż na priv

    nie ma o czym pisac bo zapisalem sie do nich ze swiadomoscia tego ze to
    okres testowy.
    Np nie umieli zlecen cyklicznych na inteligo zrealizowac - zostawalo z miniona
    data
    np starego kontrahenta chcialem wykasowac to sie czepial ze kiedys zrobilem
    na niego przelew i nie moge a ja uwazam ze moge ;-)
    gorzej jak im udowodnilem ze nowego kontrahenta na ktorego jeszcze nic nie
    bylo robione tez nie daja wykasowac

    wg mnie to normalne usterki do usuniecia, a nie myli sie tylko ten co nic nie
    robi
    Do dzis mnie tylko denerwuje format wyswietlaia daty i czasu, podają:
    Poprzednie logowanie 2002/5/6 9:7
    ze niby o 9:07 a miesiace i dni tez wole dwucyfrowo pisac na sztywno

    Da sie uzywac ;-)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-05-07 20:01:50
    Od: "lenny" <_...@p...gazeta.pl>

    Witam
    Ja uzywam zestawienia mBank - eIntegrum
    Integrum jako wplaty i ewentualne wieksze wyplaty - w moim przypadku wieksza
    dostepnosc bankomatow (bezplatne)
    Plus Maestro w strefie euro
    Eskalacja jako typowa skarbonka - po polowie z eMaxem
    Wszystkie przelewy puszczam natomiast z mBanku - bardziej funkcjonalne
    Z tego co pamietam to bez problemu debet i kredyt po jakims okresie
    uzywania - ale nie interesowalem sie za bardzo
    Wady eIntegrum:
    problemy z synchronizacja tokena - czesto trzeba logowac sie ponownie bo nie
    pasuje wygenerowany klucz
    tragiczny design - mam dlugo ale nadal wyglada topornie i ciezko sie
    przyzwyczaic
    na maile odpowiadaja przesylajac pliki worda jako zalaczniki ;) (na 3 jeden
    byl w takiej postaci) no i trwa to tez troche
    Mimo niedociagniec jestem zadowolony (dobre rozwiazanie jako wirtualny +
    marmur przez net) - jeszcze gdyby kredytowka MC bylbym nawet szczesliwy ;)

    Pozdrawiam
    lenny

  • 6. Data: 2002-05-07 20:06:58
    Od: "J.Trzeciak" <q...@k...chip.pl>

    Użytkownik "lenny" <_...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Eskalacja jako typowa skarbonka - po polowie z eMaxem
    > lenny
    Czy tej skarbonki nie psuje kwartalna kapitalizacja?
    jt

  • 7. Data: 2002-05-07 20:23:58
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    [--]
    > (...) BGZ najbrzydsza, obciachowa karta Maestro

    A widziałeś kartę Maestro InvestBanku???
    To dopiero "potworek"...

    J.

  • 8. Data: 2002-05-07 20:26:08
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > a nie myli sie tylko ten co nic nie
    > robi

    Swiete slowa , siwete .....

    Pozdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 9. Data: 2002-05-07 20:33:41
    Od: "lenny" <_...@p...gazeta.pl>

    wychodzi i tak i tak wiecej jak na emaxie
    wiec mozna powiedziec ze nie psuje

    --
    lenny

  • 10. Data: 2002-05-08 06:37:54
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Z tego co pamietam to bez problemu debet i kredyt po jakims okresie
    > uzywania - ale nie interesowalem sie za bardzo

    Tak zupelnie bez problemu to nie, bo nie chcieli mi podwyzszyc po kilku
    miesiacach regularnego zasilania konta prosto od pracodawcy - kwota wyzsza niz
    deklarowalem. Chcieli zaswiadczenia o stalym zatrudnieniu - a w dzisiejszych
    czasach o to coraz trudniej ;-)

    > Wady eIntegrum:
    > problemy z synchronizacja tokena - czesto trzeba logowac sie ponownie bo nie
    > pasuje wygenerowany klucz

    Hmmm, nie wiem dlaczego masz takie problemy, mi chodzi bez problemu. Na
    poczatku nie dzialal tylko bajer z migajacymi prostokatami na ekranie, ktore
    token czytal jako kod zapytania - ale teraz nawet to dziala.

    > tragiczny design - mam dlugo ale nadal wyglada topornie i ciezko sie
    > przyzwyczaic

    Jest toporny z wygladu, ale IMHO jeden z lepszych i bardziej funkcjonalnych.
    Kwestia gustu, demo na :
    https://www.integrum.pl/cgi-bin/inetcgi.exe/integrum
    /scripts/integrum.jsp

    Nawet regulaminy tam wisza, o czym na poczatku nie wiedzialem :-)
    Tak naprawde zdenerwowali mnnie tylko brakiem reakcji na maila, ktory im
    wyslalem w tej sprawie.

    pozdrawiam
    maksymilian