    From: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BGŻ-co za gówno
    Date: Fri, 15 Feb 2002 11:16:21 +0000 (UTC)
    Sender: Wojciech Kus <w...@G...Cool.Waw.PL>

    t...@p...onet.pl napisał(a):

    > Dzieki za pomoc, czy możesz mi powiedzieć co dokładnie powinienem zrobic, kim
    > jest tenże Arbiter Bankowy, nie słyszałem dotad o podobnym stanowisku

    Na temat Arbitra możesz poczytać w "Regulaminie bankowego arbitrażu konsumenckiego"
    dostępnym pod daresem http://www.zbp.pl/strony/regulamin_arbitra.pdf

    Co do GINBu i - ogólniej - sposobu postępowania w takich sprawach, radziłbym Ci, byś
    poczytał sobie FAQ grupy na http://www.faq4pbb.prv.pl, zwłaszcza pytania:

    46). Gdzie mogę złożyć skargę na bank
    47). Jak uruchomić postępowanie przed Arbitrem bankowym?
    63). Czy KNB/GINB może zmusić bank do zmiany stanowiska w sprawie złożonej
    przez klienta reklamacji?

    Powodzenia!

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|