  • Data: 2018-08-02 08:35:06
    Temat: Re: BGŻ Optima - nowe sierotki ;)
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Kris napisał(a) w wiadomości: ...
    W dniu środa, 1 sierpnia 2018 10:38:08 UTC+2 użytkownik p...@g...com napisał:

    >[....]
    >
    >A z czym przegina?
    >Oszukali Ciebie/Nie wypłacili co mieli wypłacić?

    Jako "nowy" zainteresowałem się - wniosek o założenie
    i dopiero na końcu wniosku żądanie skanu dokumentu.
    Skąd nagle wezmę skaner albo chociaż komórkę z
    dobrym aparatem?
    Poza tym "religia" mi zabrania...
    Zdarza się, że bank dokładnie opisuje procedurę, co
    będzie potrzebne itd. ZTCP było tak np. w doprowadzonym
    do upadłosci przez KNF SK Banku.
    Nawet na infolini BGŻ Optimy krótko acz rzetelnie promocje,
    cechy konta i procedurę założenia opisano, oprócz...
    informacji o żądaniu skanu.

    Zamiast o nagrywaniu rozmów dla "bezpieczeństwa" powinni
    o tym ostrzegać. Na stronie z propozycją lokat/rachunków
    nic, po rozwinięciu szczegółow nic. Chyba, że nie zauważyłem...
    Na cholerę im to? Zgodność danych na "rach. powiązanym"
    nie wystarcza?
    Poza tym login czy hasło (nie pamiętam) w tytule przelewu...

    Arek