  • 1. Data: 2011-12-14 11:14:43
    Temat: BGŻ Optima martwię się
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Minęło już 12 godzin dzisiejszego dnia a nie pojawił się żaden nowy watek o
    BGŻ Optima. Martwi mnie to bardzo. ;))
    Może cos jest nie tak i trzeba zacząć wycofywać od nich swoje depozyty;)

  • 2. Data: 2011-12-14 11:21:36
    Temat: Re: BGŻ Optima martwię się
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 14 Gru, 12:14, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
    > Minęło już 12 godzin dzisiejszego dnia a nie pojawił się żaden nowy watek o
    > BGŻ Optima. Martwi mnie to bardzo. ;))
    > Może cos jest nie tak i trzeba zacząć wycofywać od nich swoje depozyty;)

    Ba, tylko jak to zrobić? Od dwóch godzin czekam na środki wycofane z
    Optimy na rachunek powiązany w BGŻ ;((

  • 3. Data: 2011-12-14 13:47:04
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "eisenberg" napisał w wiadomości grup
    17g2000vbe.googlegroups.com...

    >Ba, tylko jak to zrobić? Od dwóch godzin czekam na środki wycofane z
    >Optimy na rachunek powiązany w BGŻ ;((

    Jak tak czytam te posty o BGŻ Optima to dziwi mnie że jeszcze żaden
    niezadowolony np z koloru digipassa sie nie znalazł. Bo juz o braku dziurki
    było;)

  • 4. Data: 2011-12-14 14:07:51
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Oni spieprzyli wszystko co sie dalo i w sumie o tym wszystkim juz
    dyskutowalismy.
    Z dnia na dzien nie jest gorzej, bo gorzej juz byc nie moglo...

    > Ba, tylko jak to zrobić? Od dwóch godzin czekam na środki wycofane z
    > Optimy na rachunek powiązany w BGŻ ;((

    Ja czekalem ponad 7 dni na zmiane rachunku powiazanego
    (od czasu pokazania sie przelewu w bgz).

  • 5. Data: 2011-12-14 17:01:54
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Jak tak czytam te posty o BGŻ Optima to dziwi mnie że jeszcze żaden
    > niezadowolony np z koloru digipassa sie nie znalazł. Bo juz o braku dziurki
    > było;)

    A w moim digipasie "zielony" guziczek nie jest zielony :(
    tylko taki jak inne :))

  • 6. Data: 2011-12-14 21:08:14
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 14 Gru, 14:47, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
    17g2000vbe.googlegroups.com...

    > Jak tak czytam te posty o BGŻ Optima to dziwi mnie że jeszcze żaden
    > niezadowolony np z koloru digipassa sie nie znalazł.  Bo juz o braku dziurki
    > było;)

    Nie jestem malkontentem. Tylko że potrzebowałem tych środków dziś
    wieczorem na koncie w Eurobanku. Przelew z Optimy na konto powiązane w
    BGŻ szedł ponad 3 godziny (a powinien to być dla BGŻ przelew
    wewnętrzny!), dotarły po 12.30 i w rezultacie przelew z BGŻ nie dotarł
    dziś do Eurobanku. Chyba że to ten ostatni wyczynia swoje.