  • 1. Data: 2011-12-13 22:48:04
    Temat: Jakby ktos rezygnowal z mbankowej KK (hehehe)
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    To niby ulatwili zadanie z uwagi na nowa ustawe.

    "Dodatkowo Ustawa zmienia terminy i zasady wypowiedzenia Umowy o
    korzystanie z karty kredytowej mBanku. Od 13 grudnia 2011r.
    Kredytobiorca będzie mógł złożyć wypowiedzenie z zachowaniem
    jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia, bądź ze skutkiem
    natychmiastowym, w następujących kanałach:

    - za pośrednictwem mLinii,
    - w mKiosku,
    - wysyłając wypowiedzenie listownie."

    http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1095,
    zmiany-w-nazwie-kredytu-ratalnego-w-karcie-kredytowe
    j.-zmiana-terminu-i-zasad-wypowiedzenia-umowy-o-korz
    ystanie-z-karty-kredytowej-mbanku.html

  • 2. Data: 2011-12-13 22:51:11
    Temat: Re: Jakby ktos rezygnowal z mbankowej KK (hehehe)
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    neoniusz napisał(a):
> [...]
    zmiany-w-nazwie-kredytu-ratalnego-w-karcie-kredytowe
    j.-zmiana-terminu-i-zasad-wypowiedzenia-umowy-o-korz

    a co z funkcja Zastrzez karte z menu transakcyjnego? Nawet mozna podac
    powod "Rezygnacja z karty"... Karta zastrzega sie od razu przez net, i
    co, umowa pozostaje niewypowiedziana i tak sobie wisi ze mam tyle limitu
    na barkach swej zdolnosci? :)

    PG

  • 3. Data: 2011-12-13 22:53:56
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 13.12.2011 23:51, Piotr Gralak pisze:
> [...]
    > powod "Rezygnacja z karty"... Karta zastrzega sie od razu przez net, i
    > co, umowa pozostaje niewypowiedziana i tak sobie wisi ze mam tyle limitu

    Tez sie zastanawialem, ale podobno to nie wyczerpuje warunkow
    "wypowiedzenia umowy"... Tak wyczytalem na mforum i bodajze na appfunds.

  • 4. Data: 2011-12-13 22:58:23
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    neoniusz napisał(a):

    > Tez sie zastanawialem, ale podobno to nie wyczerpuje warunkow
    > "wypowiedzenia umowy"... Tak wyczytalem na mforum i bodajze na appfunds.

    trudno, najpierw się kliknie a potem się wyczerpie telefonem na mlinie
    :) ale jeszcze troche czasu trzeba poczekać, bo wydłużone cykle
    rozliczeniowe jeszcze się nie skończyły ;)

    PG

  • 5. Data: 2011-12-13 23:00:54
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 13.12.2011 23:58, Piotr Gralak pisze:
    > trudno, najpierw się kliknie a potem się wyczerpie telefonem na mlinie
    > :) ale jeszcze troche czasu trzeba poczekać, bo wydłużone cykle
    > rozliczeniowe jeszcze się nie skończyły ;)

    Tez tylko na to czekam ;)

  • 6. Data: 2011-12-14 00:31:38
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości grup

    > Tez tylko na to czekam ;)

    Uff. Wreszcie się poprawią wskaźniki BRE. :D

  • 7. Data: 2011-12-14 07:18:19
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 13 Gru, 23:51, Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

> [...]
    > powod "Rezygnacja z karty"... Karta zastrzega sie od razu przez net, i
    > co, umowa pozostaje niewypowiedziana i tak sobie wisi ze mam tyle limitu

    W przeszlosci zamykalem juz kilka kart kredytowych w mBanku i
    Multibanku, robilem to przy pomocy zestrzezenia przez WWW, zawsze po 3
    m-cach karta znikala, jako zamknieta byla tez w BIK. Jedynymi bankami
    jakie mialy z tym problem to Toyota Bank i Alior Bank. Jak bralem
    raport BIKna poczatku roku to oba rachunki byly jako otwarte mimo, ze
    - Toyota Bank - karta zamknieta w 2008 r.
    - Alior Bank - umowa zawarta na jeden rok do pazdziernika 2009,
    nastepnia miala byc przedluzana o kolejne okresy waznosci karty, tyle
    ze zamknalem ja w pierwszym roku, wiec odnowien nie bylo. Alior tez
    odmowil przyjecia telefonicznego wypowiedzenia umowy o KK, mimo ze w
    umowie ramowej jest zapis mowiacy o takiej mozliwosci w stosunku do
    umow produktowych, zastrzezenie pisemnego wypowiedzenia bylo tylko dla
    umowy ramowej.

    MK

  • 8. Data: 2011-12-14 07:44:21
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    MK <m...@i...pl> writes:

    > W przeszlosci zamykalem juz kilka kart kredytowych w mBanku i
    > Multibanku, robilem to przy pomocy zestrzezenia przez WWW, zawsze po 3
    > m-cach karta znikala, jako zamknieta byla tez w BIK. Jedynymi bankami

    U mnie nie, z regulaminu, też to chyba teraz nie wyniak (pomijając to co
    *będzie* po 18-XII)

    KJ

    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

  • 9. Data: 2011-12-14 14:18:26
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (13.12.2011 23:48), neoniusz wrote:
> [...]
    > jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia, bądź ze skutkiem
    > natychmiastowym, w następujących kanałach:

    A czy nadal do wysłania wypowiedzenia listownego potrzebne jest
    notarialne potwierdzenie podpisu?

    Bo IIRC tak było jeszcze pół roku temu.

    p. m.

  • 10. Data: 2011-12-14 14:44:18
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    mvoicem <m...@g...com> writes:

    > A czy nadal do wysłania wypowiedzenia listownego potrzebne jest
    > notarialne potwierdzenie podpisu?
    >
    > Bo IIRC tak było jeszcze pół roku temu.

    A oni w ogole podaja jakas podstawe prawna takiego żądania?
    --
    Krzysztof Halasa