  • 1. Data: 2005-03-01 14:37:31
    Temat: BGŻ Integrum - dziala czy nie?
    Od: " dr" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy działa Wam strona www.integrum.pl? Chcę zrobić przelew ale za cholerę
    wejść nie mogę.

  • 2. Data: 2005-03-01 14:40:14
    Temat: Re: BGŻ Integrum - dziala czy nie?
    Od: " dr" <d...@W...gazeta.pl>

    dr <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Czy działa Wam strona www.integrum.pl? Chcę zrobić przelew ale za cholerę
    > wejść nie mogę.

    O przepraszam, dopiero teraz zauważyłem, że ktoś już niżej zasyganilował
    problem.

  • 3. Data: 2005-03-01 15:24:36
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > O przepraszam, dopiero teraz zauważyłem, że ktoś już niżej
    zasyganilował
    > problem.

    Już działa! Ciut topornie, ale chodzi.

    Grzexs

  • 4. Data: 2005-03-01 16:48:50
    Od: " " <d...@W...gazeta.pl>

    Grzexs <g...@u...to.go2.pl> napisał(a):

    > Już działa! Ciut topornie, ale chodzi.

    A mi niestety wciąż odmawia posłuszeństwa. Ilekroć odświeżę, to i tak biała
    strona. Ciekawe jak kanał www działa w innych bankach (bo co by nie mówić to w
    bgż-ie coś takiego zdarzyło się chyba pierwszy raz).

    dr

  • 5. Data: 2005-03-02 11:46:12
    Od: " dr" <d...@W...gazeta.pl>

    To wręcz niepradopodobne, ale prawdziwe. Integrum już TRZECI dzień leży martwe
    i nie daje oznak życia!
    Ciekawe kiedy zmartwychwstanie. Mam nadzieję że nie dopiero na Wielkanoc.

    dr

  • 6. Data: 2005-03-02 12:13:42
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-03-02, dr <d...@W...gazeta.pl> wrote:

    > To wręcz niepradopodobne, ale prawdziwe. Integrum już TRZECI dzień leży martwe
    > i nie daje oznak życia!
    > Ciekawe kiedy zmartwychwstanie. Mam nadzieję że nie dopiero na Wielkanoc.

    Rachunek prawdopodobieństwa może :) albo nowe prawo Murphy'ego:
    Suma czasów padów jest stała. Albo pada częściej na krócej...albo
    raz na jakiś czas na dłużej.

    Policz średnią padów np BPH z ostatnich 3 lat - tyle będzie nie działać :P

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 7. Data: 2005-03-02 12:41:02
    Od: " dr" <d...@W...gazeta.pl>

    Marcin Jurczuk <m...@t...pl> napisał(a):

    > Policz średnią padów np BPH z ostatnich 3 lat - tyle będzie nie działać :P

    Nie wiem jak jest BPHu, ale zabrzmiało to conajmniej tak, jakby przez miesiąc
    miało nie działać ;)

    dr