  • Data: 2013-01-12 15:34:18
    Temat: Re: BFG a ewentualna plajta RP
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ca5809f4-75ef-4772-87a9-2d8211c52c83@go
    oglegroups.com...

    > jezeli mowimy o trzymaniu waluty w banku to w razie wystapienia
    > 'armagedonu'
    > na rynku, naprzod straci PLN, potem EUR, GBP, USD, CHF.

    Wiesz kiedyś zrobiłem sobie wycieczke bo Bankach w ramamch wolnego
    popołudnia.
    I okazało się że za KONTO WALUTOWE musiałbym PŁACIĆ, przynajmniej w tych
    bankach których ja byłem.

    Generalnie konta walutowe sa bezplatne- Alior, Getin, BZWBK, ING, raczej
    skrajna mniejszosc kaze sobie za nie placic.
    Wystarczy tez lokata walutowa- sensowne stawki ma Getin (EUR, USD, CHF),
    ewentualnie Alior dla USD i GBP