  • 11. Data: 2002-02-13 15:07:15
    Temat: Re: Autouzupelnienia w mBanku
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 12 Feb 2002 17:49:38 +0000 (UTC), w
    <X...@1...0.0.1>, simon <s...@p...onet.pl>

    Bzdura, nie są to zmiany na lepsze.

  • 12. Data: 2002-02-13 15:10:37
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    12 Feb 2002 21:39:41 +0100, w
    <5...@n...onet.pl>,
    <d...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Dla mnie to poprawa bezpieczeństwa, bo gdy loguje się w miejscu publicznie
    > używanym to nikt nie spisze mojego numeru i nie będzie próbował wchodzic na
    > stonę przez co zablokuje mi dostep.

    Przy logowaniu się w publicznym miejscu wyłączasz autocomplete, co
    zresztą chroni tylko przed totalnymi amatorami, natomiast
    korzystającym z względnie bezpiecznego XP tylko utrudnia życia.

    > mBank jak zawsze dobrze mysli. Nie to co I...

    mBank w tym przypadku w ogóle nie pomyślał.
    Po prostu kolejna zmiana na gorsze, ale uwzględniająca życzenia mniej
    rozgarniętych użytkowników.

  • 13. Data: 2002-02-13 19:25:56
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Feb 2002 16:06:15 +0100, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Bzdura. Autocomplete jest wyłączalne z poziomu browsera, gdy zechce to
    >zrobić użytkownik.

    Ale typowo właśnie nie jest, wobec tego wszyscy korzystający w
    kafejkach i różnych miejscach znaczyli ślad...

    A skąd system ma to wiedzieć?

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 14. Data: 2002-02-13 20:07:11
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > A skąd system ma to wiedzieć?

    system ;) wystarczy, jesli wie, ze:
    1. jesli ktos uzywa banku z miejsc "publicznych", to takie cos mu nie pomoze
    2. a jesli uzywa z domowego, "bezpiecznego" komputera, to mu moze przeszkadzac
    3. mBankowe cyberCafe mogly zapewnic taka funkcjonalnosc bez ingerowania
    w sama strone i bez uszczesliwiania tym wszystkich po rowno.

    mi nie przeszkadza, ale nie uwazam tego ani za poprawe wygody, ani za poprawe
    bezpieczenstwa... ot taka zmiana zeby cos zmienic...

    pozdrawiam

    romek

  • 15. Data: 2002-02-14 13:18:10
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 13 Feb 2002 20:25:56 +0100, w
    <4...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ale typowo właśnie nie jest, wobec tego wszyscy korzystający w
    > kafejkach i różnych miejscach znaczyli ślad...

    Internet Options -> ... -> Clear Entries

    > A skąd system ma to wiedzieć?

    A co mnie to obchodzi? Ma działać wygodnie, do tej pory było
    bezpiecznie i skutecznie.

  • 16. Data: 2002-02-14 15:21:21
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Feb 2002 14:18:10 +0100, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Internet Options -> ... -> Clear Entries

    Ale trzeba
    a) wiedzieć
    b) pamiętać
    A ta opcja ma chronić nieznających się...

    >A co mnie to obchodzi? Ma działać wygodnie, do tej pory było
    >bezpiecznie i skutecznie.

    e tam...

  • 17. Data: 2002-02-14 18:55:23
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 14 Feb 2002 16:21:21 +0100, w
    <b...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ale trzeba
    > a) wiedzieć
    > b) pamiętać
    > A ta opcja ma chronić nieznających się...

    Napisać na głównej stronie.
    A jeżeli ktoś będzie chciał poznać login, to i tak pozna.

    > e tam...

    Masz rację -- było zbyt dobrze, trzeba być w zgodzie z krajową
    tendencją i to zepsuć. mBankowi to się udało.