  • 11. Data: 2002-08-18 15:12:57
    Temat: Re: Autoryzacjew w PosCardach ;)
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ajobut$nun$1@news.onet.pl...
    > Calkiem niezly pomysl, ale rezulatay beda chyba wiadome:

    Zobaczymy moze jednak nas cos zaskoczy ;).

    > szybki (nie kompletny) skrot: (od poczatku 01.07)
    >
    > MC - na 13 - 11 autoryzowanych

    Te 2 to pewnie na poczatku lipca... Moja ostatnia nieautoryzowana transakcja
    MC jest z 8 lipca. BTW jakiego banku MC uzywasz?

    > VC - na 19 - 6 autoryzowanych
    > AmEx - na 8 - 1 autoryzowana
    >
    > postaram sie zrobic jakies zestawienie i podeslac

    To prosze razem z datami :). Przynajmniej podzielone do polowy lipca i
    pozniej.

    Maciej

  • 12. Data: 2002-08-18 15:13:04
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Aug 18, 2002 at 05:09:30PM +0200, MK wrote:

    > To chyba zerowy, bo wczoraj z Empiku musialem czekac na autoryzacje [chyba
    > ok. minuty] kwoty 19,50PLN ;). I to byl wlasnie ten moment kiedy podjalem
    > decyzje aby rozstac sie z MC. Chcialbym tylko wiedziec czy PolCard chce
    > dorownac eService'owi, czy to dotyczy samych MC. Albo tylko kart
    > obslugiwanych przez PolCard... zaczne sie przygladac MutiVC.... moze to cos
    > rozjasni ;).

    Ostatnio placilem dc w empiku, pierwsza w offlinie (1.19zl), druga juz
    nieco dluzej.

    Pierwsze tak nisko bo 'siem' cyferka nie wcisnela ;-)

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-08-18 15:17:23
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > A to jest ciekawe, bo oni (eservice) twierdza
    > (http:/www.eservice.pl/dzis/nasze_argumenty.html) ze robi pelna
    > autoryzacje transakcji.

    Wiem na wstepie po przejsciuz Peako chodzilo jak polamane - wszytsko
    autoryzowane ;-) teraz mam przed soba slip z 13 lipca - kwota 180 - bez
    autoyzacji ;-) (VC)

    A ze chodzi bez przekonalem sie kiedys jak skrzeczeli ze "z powodu awarii
    laczy..." VC bez problemu mi przeszla na ponad 100 PLN

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2002-08-18 15:19:43
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    transakcja
    > MC jest z 8 lipca. BTW jakiego banku MC uzywasz?

    A ta operacja to wlasnie w REALu - kwota 116.97 z 26 lipca - MC Citka

    > To prosze razem z datami :). Przynajmniej podzielone do polowy lipca i
    > pozniej.

    Ogolne zestawienie obejmuje karty mamy i moje bo mi sie nie chce slipow
    dzielic zreszta dzieki temu wiekszy przekroj bedzie ;-)

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2002-08-18 15:21:53
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Popiel wrote:

    > A to jest ciekawe, bo oni (eservice) twierdza
    > (http:/www.eservice.pl/dzis/nasze_argumenty.html) ze robi pelna
    > autoryzacje transakcji.

    Juz kiedys z PJO zastanawialismy sie na "kartach" jak to jest, ze mam sporo
    transakcji przez eservice bez autoryzacji.
    Ale do zadnych konstruktywnych wnioskow nie doszlismy.

    Karol

  • 16. Data: 2002-08-18 15:21:59
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Aug 18, 2002 at 05:17:23PM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

> [...]
    >
    > A ze chodzi bez przekonalem sie kiedys jak skrzeczeli ze "z powodu awarii
    > laczy..." VC bez problemu mi przeszla na ponad 100 PLN

    A przepraszam - transakcja w posie czy w kasie fiskalnej?

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-08-18 15:23:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > A ta operacja to wlasnie w REALu - kwota 116.97 z 26 lipca - MC Citka

    Hm... ale to eService jak piszesz... Wynika z tego, ze nie jest to jakas
    odgorna decyzja Europay a raczej polityka PolCardu...
    Drogi PolCardzie... czemu tak dyskryminujesz posiadaczy kart MC? ;)

    Maciej

  • 18. Data: 2002-08-18 15:27:53
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > A przepraszam - transakcja w posie czy w kasie fiskalnej?

    w kasie fiskalnej - a jakie ma to znaczenie?

    --
    JaKi

  • 19. Data: 2002-08-18 15:28:36
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Drogi PolCardzie... czemu tak dyskryminujesz posiadaczy kart MC? ;)

    Ulatwili sobie przed MC electronic ;-) wszytskie MC w tym momencie zaczeli
    sobei autoryzwoac ;-)

    --
    JaKi

  • 20. Data: 2002-08-18 15:39:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Ulatwili sobie przed MC electronic ;-) wszytskie MC w tym momencie zaczeli
    > sobei autoryzwoac ;-)

    MC Electronic ma byc autoryzowane w terminalach wszystkich aklajerow, czyli
    powinien zostac zapisany odpowiedni service code.
    BTW czy BINy Electronicow zaczynaja sie od 5?

    Maciej