  • 1. Data: 2002-09-21 10:25:04
    Temat: Autoryzacja
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Jak kwotowo ksztaltuje sie autoryzacja przy wyplatach gotowkowych w bankach?

    - BZWBK jest to przy kwocie powyzej 5k
    - w Citku o ile dobrze pamietam powyzej 15k

    Pytam sie, poniewaz wiem ze BGZ mialo duzo trefnych wyplat i zamierzaja
    kazda wyplate gotowkowa autoryzowac - kolejki zwieksza sie wtedy dwukrotnie.

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-09-21 10:28:30
    Temat: Re: Autoryzacja
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 21 Sep 2002 12:25:04 +0200, "Jarosław Popiel"
    <j...@g...pl> wrote:

> [...]
    >kazda wyplate gotowkowa autoryzowac - kolejki zwieksza sie wtedy dwukrotnie.

    Co rozumiesz przez autoryzacje wyplaty gotowkowej ?
    Przeciez w porzadnych, centralnych systemach przy kazdej wyplacie
    srodki dostepne sa sprawdzane. A Citek taki system chyba ma, BZWBK
    jest w trakcie jego wdrazania.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-09-21 10:31:44
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > On Sat, 21 Sep 2002 12:25:04 +0200, "Jarosław Popiel"

    > Co rozumiesz przez autoryzacje wyplaty gotowkowej ?

    Zatwierdzanie wiekszych wyplat przez drugiego pracownika

    > Przeciez w porzadnych, centralnych systemach przy kazdej wyplacie
    > srodki dostepne sa sprawdzane. A Citek taki system chyba ma, BZWBK
    > jest w trakcie jego wdrazania.

    BGZ (kielecki) przy wyplacie w kasie nie jest ksiegowane online. Mozna bylo
    wplacic np 10k, nastepnego dnia isc i wyplaci w kasie 9999 PLN a w
    bankomacie to samo raz jeszcze. Dopiero po autoryzacji sie to automatycznie
    ksieguje i to chca teraz wprowadzic.

    --
    JaKI