eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAquarius - pytanka › Re: Aquarius - pytanka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Aquarius - pytanka
    Date: Sat, 20 Sep 2003 13:45:41 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 31
    Sender: g...@p...onet.pl@22-bem-1.acn.waw.pl
    Message-ID: <bkhe4f$36a$1@news.onet.pl>
    References: <bkd7mt$rte$1@inews.gazeta.pl> <bkdber$ra5$1@news.onet.pl>
    <bkdd8h$2lk$1@foka1.acn.pl> <bkdga4$6as$1@news.onet.pl>
    <bke5jh$fbk$1@nemesis.news.tpi.pl> <bkej97$ja3$1@news.onet.pl>
    <bkeuil$2lv$1@nemesis.news.tpi.pl> <bkevmv$cn$1@news.onet.pl>
    <0t3f6c154bi622fn3e8%sal@hell.pl>
    NNTP-Posting-Host: 22-bem-1.acn.waw.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1064057807 3274 62.121.80.22 (20 Sep 2003 11:36:47 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 20 Sep 2003 11:36:47 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1196
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1193
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:260333
    [ ukryj nagłówki ]


    "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> wrote in message
    news:0t3f6c154bi622fn3e8%sal@hell.pl...
    > Grzegorz Olbrys <g...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > > O rany. Ale jesteście uparci. Przeczytajcie najpierw wszystko co
    napisałem.
    > > Taką interpretację przedstawił mi _doradca_ Aquarius w oddziale Multi.
    Też
    > > się z nim (z nią) spierałem przez pół godziny że ja inaczej rozumiem ten
    >
    > Ty to chyba lubisz tracić czas. Nie prościej było podejść kawałek na
    > Królewską?
    >
    >
    > --
    > Przemysław Maciuszko

    A co by to zmieniło?
    Zresztą wychodzę z założenia, że o wiarygodności każdej instytucji (nie
    tylko banku) świadczą głównie ludzie a w drugiej kolejności procedury,
    kapitał itd. Niepoważne było by zakładanie, że w innym oddziale powiedzą mi
    coś innego i chodzenie po oddziałach z nadzieją uzyskania satysfakcjonującej
    mnie odpowiedzi. Jeżeli tak jest w Multi to świadczy to tylko o nie
    profesjonalnym doborze pracowników i sposobie traktowania klienta.
    (przepraszam w tym momencie wszystkich pracowników Multi, którzy starają się
    zachować profesjonalizm - nie wiem ilu ich jest)

    GO


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1