    From: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Aquarius - pytanka
    Date: Fri, 19 Sep 2003 15:26:56 +0200
    Sender: g...@p...onet.pl@22-bem-1.acn.waw.pl

    "Rafal Smyka" <Z...@p...gazeta.pl> wrote in message
    news:bkeuil$2lv$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > ------------------
    > § 16.
    > 1. MultiBank otwiera i prowadzi MultiKonta Aquarius dla osób, które
    > spełniają przynajmniej jeden z poniższych warunków:
    > 1. posiadają średniomiesięczne wpływy na rachunek MultiKonto w
    > wysokości nie mniejszej niż określona przez MultiBank - warunek ten
    > zwany jest kryterium dochodowym,
    > 2. zadeklarują dokonywanie wpłat na rachunek MultiKonto
    > Aquarius w wysokości nie mniejszej niż określona przez MultiBank i
    > przedstawią MultiBankowi dokument/dokumenty potwierdzające zdolność do
> [...]

    :))
    O rany. Ale jesteście uparci. Przeczytajcie najpierw wszystko co napisałem.
    Taką interpretację przedstawił mi _doradca_ Aquarius w oddziale Multi. Też
    się z nim (z nią) spierałem przez pół godziny że ja inaczej rozumiem ten
    zapis regulaminu (tak jak Ty Rafał to opisałeś) ale ona stanowczo
    twierdziła, że się mylę. Nie tłumacz więc tego mnie tylko doradcom Aquariusa
    i ich Infolinii. Nawet jeżeli arbitraż też tak by to zinterpretował to po co
    świadomie szukać "dymu". Wolę wybrać ofertę jasną dla Banku i dla mnie bez
    zakładania z góry dochodzenia swoich praw przy pomocy różnych instytucji.
    Nie tak ?

    pozdrawiam
    Grzegorz