eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAquarius - pytanka › Re: Aquarius - pytanka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsf
    eed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Darek" <g...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Aquarius - pytanka
    Date: Fri, 19 Sep 2003 14:08:53 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <bkerej$psq$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <bkd7mt$rte$1@inews.gazeta.pl> <bkdber$ra5$1@news.onet.pl>
    <bkdd8h$2lk$1@foka1.acn.pl> <bkdga4$6as$1@news.onet.pl>
    <bke5jh$fbk$1@nemesis.news.tpi.pl> <bkej97$ja3$1@news.onet.pl>
    <bkeo2a$9bt$1@atlantis.news.tpi.pl> <bkeqd8$dan$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: finis.kompakt.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1063973148 26522 195.205.36.126 (19 Sep 2003 12:05:48
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Sep 2003 12:05:48 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:260224
    [ ukryj nagłówki ]

    Akurat z uslug Multi jestem bardzo zadowolony.
    Najwyrazniej zle mnie zrozumiales. Kazda infolinia kazdego banku to strata
    czasu jesli chodzi o sprawy bardziej skomplikowane. wiec nalezy korzystac z
    niej rzadko i nie robic sobie nadziei. Rotacja ludzi w takiej infolinii jest
    bardzo duza.
    w sprawach prostych infolinia dziala bardzo dobrze.

    Użytkownik "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bkeqd8$dan$1@news.onet.pl...
    > "Darek" <g...@p...fm> wrote in message
    > news:bkeo2a$9bt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > > Tak sie sklada ze konto zakladalem w lutym w oddziale wlasnie przy
    > > senatorskiej u Pani Niny i szczegolowo sie dopytywalem czy musza byc do
    > > bezposrednie dochody od pracodawcy. Odpowiedz brzmiala : NIE!! A na
    > > infolinie to nie ma co dzwonic bo to strata czasu, chyba ze w sprawach
    > > oczywistych. Infolinia nie jest dla mnie miarodajna, nie ma to jak
    rozmowa
    > > bezposrednia na zywo.
    > >
    > Dzięki za info.
    > Skoro różni doradcy z tego samego Banku interpretują regulamin w inny
    sposób
    > to znaczy że albo doradcy są do niczego albo regulamin albo jedno i
    drugie.
    > Dodatkowo jeżeli klienci korzystający z usług Multibanku (np. Ty)
    twierdzą,
    > że infolinia to strata czasu to utwierdza mnie to w przekonaniu
    prawidłowego
    > wyboru - rezygnacji z usług Multi.
    >
    > Pozdrawiam
    > Grzegorz
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1