    From: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Anonimowe platności
    Date: Fri, 26 Dec 2014 23:48:50 +0100

    On Fri, 26 Dec 2014, Wojciech Bancer wrote:

    > Nie ma takich możliwości. Nawet prepaid, w celu uzyskania "konta" do
    > doładowania wymaga wcześniej rejestracji i "przypisania" do jakiejś
    > osoby.

    No niestety chyba masz rację. Wprawdzie są chyba jakieś karty prepaid na
    bitcoiny, ale to są chyba fizyczne plastiki, które trzeba zamówić na
    konkretny adres. Nie wiem czy są jakieś virtualne karty zasilane
    bitcoinami.

    Myślę, że póki co jakimś, niezbyt uniwersalnym, ale zawsze rozwiązaniem
    będą bony podarunkowe jakie można kupić za cash w różnego rodzaju
    sieciówkach, a potem płacić nimi w sieci i odbierać w paczkomatach
    inpostu.