  • Data: 2003-08-06 08:01:32
    Temat: Re: American Express ;-)
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl> szukaj wiadomości tego autora

    > masz amexa ?? z Twojego doświadczeia wynika że 10% ??
    > z mojego - że dużo lepiej i że się stale poprawia,

    2 lata temu AmEx był jedyną moją kredytówką i nie akceptowały go żadne
    hipermarkety, gdzie zwykle robi się większe zakupy, więc karty używałem
    tylko w księgarni amazon i na Dworcu Centralnym jak gdzieś jechałem.
    Obecnie uważam, że akceptowalność jest na niezłym poziomie. Bywając w
    tym roku w różnych sąsiednich krajach nigdzie nie mogłem zapłacić AmExem
    (znaczki były tylko na drogich butikach). Nawet w Pizzy Hut w
    Bratysławie ku memu zdziwieniu nie mogłem zapłacić AmExem, gdzie w
    Polsce jak sięgam pamięcią to akceptowali w tej sieci restauracji.