  • Data: 2003-08-06 07:46:06
    Temat: RE: American Express ;-)
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski) szukaj wiadomości tego autora

    Tez odnosze wrazenie ze wzrosla dosc istotnie. Np. loga Amexa zaczely
    często pojawiac się w punktach eServicu. Podejrzewam, ze domyslnie
    wszyskim merczantom eService proponuje unowe z Amexem
    bo nie sadze zeby moj osiedlowy sklep Spolem sam wpadl na taki pomysl,
    watpie czy kiedys Amex tam widzieli :D.

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@a...net.pl