    From: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: American Express
    Date: Mon, 25 Mar 2002 13:10:17 +0100

    > czy ktoś ma doświadczenia z tą kartą. Zastanawiam się nad prośbą o wydanie
    > tej karty, tylko czy to sie w ogóle opłaca (jest to dość droga karta)?

    Mam Amexa w Millennium i jak na razie zadnego problemu, zadnych brakow
    autoryzacji itp.
    Co do ilosci terminali to jest ich coraz wiecej, ale oczywiscie nie tyle
    co VISA :-)
    Natomiast np. w Pradze praktycznie kazdy sklepik obsluguje Amexy, np.
    spozywczy studencki k/akademikow :-) Ale sa to w wiekszosci zelazka, a nie
    terminale.

    Ogolnie jestem zadowolony... Bardzo ciekawy jest pakiet ubezpieczen w
    Millennium do Amexa - car assistance za darmo w Europie (auto nie starsze
    niz 6 lat), darmowe ubezpieczenie od kradziezy lub uszkodzenia towarow, za
    ktore zaplacilo sie karta, mnostwo ubezpieczen w podrozach samolotem itp.

    Najwazniejsze jednak, ze zastrzezenie jest darmowe... Operacje
    bezgotowkowe bez prowizji...

    Radek