  • 11. Data: 2002-09-17 21:51:20
    Temat: Re: AmEx - autoryzacja
    Od: "Alek" <y...@s...cyf-kr.edu.pl>

    To ja ale tez go gdzies zgubilem :))000

    dokladnie tak to bylo moze jeszcze w kasa przejsciu przy 5 peronie?

  • 12. Data: 2002-09-18 19:36:51
    Temat: Re: AmEx - ilosc punktow
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Wszyscy mowia na okolo ze nie ma duzo punktow akceptujacych AmExa - dzis w
    Wawie na 5 operacji 4 zrobilem AmExem - np Carrefour w Reducie mimo braku
    naklejek z rodzajem akceptowanych kart AmExa "lykal" bez problemow.

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2002-09-18 20:08:43
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Wszyscy mowia na okolo ze nie ma duzo punktow akceptujacych AmExa - dzis w
    > Wawie na 5 operacji 4 zrobilem AmExem - np Carrefour w Reducie mimo braku
    > naklejek z rodzajem akceptowanych kart AmExa "lykal" bez problemow.

    Liczba punktów i sieci, które akceptują będzie rosła - ostatnio
    widziałem ogłoszenie dla chętnych do pozyskiwania nowych punktów w GW
    dodatek: Praca, dane przez polskie biuro Amexa. Co nie zmienia faktu, że
    bastiony niezależności w rodzaju Geanta nadal trzymają się mocno.

    Pzdr: Dogbert

  • 14. Data: 2002-09-18 20:56:04
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Liczba punktów i sieci, które akceptują będzie rosła

    I bardzo dobrze - w sumie wszycsy aklajerzy pozwalaja akceptowac na swoich
    POSach AmExy. Zostal tylko eCard w necie - ale moze i to sie zmieni.

    >Co nie zmienia faktu, że bastiony niezależności w rodzaju Geanta nadal
    trzymają się mocno.

    Jest to prawda, ale prawde powiedziawszy nie dziwie sie przy ilosci AmExow w
    Polsce i przy prowizjach AmExa. Juz kilkakrotnie spotkalem sie w sklepie ze
    zdziwieniem sprzedawcow i slowami "O! American Express"

    --
    JaKi