    From: "bradley. st" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: AmEx bez limitu??
    Date: Wed, 6 Sep 2006 22:47:51 +0000 (UTC)

    Marketing i propaganda :) Nie wiem, jakie sa zasady w Europie, ale w Stanach
    sa i Visa, i Mastercard i AmEx "bez limitu wydatkow". Oznacza to, ze duza
    czcionka pisza: "No pre-set spending limit", a duuuzo mniejsza: "Purchases
    are approved based on a variety of factors including account history, credit
    record, and personal resources." (Tak jest w przypadku AmEx Platinum)

    Dla Visa Signature jest podobny trick, nie ma "limitu" jest "linia
    kredytowa", a na wyciagu jest info: "This credit card has no pre-set
    spending limit. This does not mean that all tranactions will be approved. We
    will consider transactions for approval on an individual basis, including
    transactons in excess of the Revolving Line (referred to above as your
    Credit Line)."

    Przypuszczam, ze dokladnie tak samo dziala AmEx Centurion (tylko ze ta
    Revolving Line jest duzo wyzsza niz dla Platinum), ale to juz poza moja
    liga... :)