  • 1. Data: 2006-05-15 17:49:55
    Temat: AlleKonto w BZ WBK
    Od: "miecznik" <p...@g...pl>

    Jakie są opłaty związane z AlleKontem? Zdaje mi się, że AlleKarta jest płatna
    jeżeli nie dokona się nią transakcji bezgotówkowej na 500 PLN w ciągu
    kwartału ...

  • 2. Data: 2006-05-15 18:35:56
    Temat: Re: AlleKonto w BZ WBK
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    miecznik napisał(a):

    > Jakie są opłaty związane z AlleKontem? Zdaje mi się, że AlleKarta jest płatna
    > jeżeli nie dokona się nią transakcji bezgotówkowej na 500 PLN w ciągu
    > kwartału ...

    http://allekarta.pl/mycard.php

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-05-16 08:39:02
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "miecznik" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > płatna
    > jeżeli nie dokona się nią transakcji bezgotówkowej na 500 PLN w ciągu

    niby tak ale ja tych transakcji nie dokonałem, minęło już chyba z 8 miesięcy
    i żadnej opłaty nie ma ani na koncie w banku ani na koncie na allegro :)

  • 4. Data: 2006-05-16 13:05:07
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Grzes napisał:

    > niby tak ale ja tych transakcji nie dokonałem, minęło już chyba z 8
    > miesięcy i żadnej opłaty nie ma ani na koncie w banku ani na koncie na
    > allegro :)

    U mnie też nie pobrali, choć minimum nie wyrobiłem. Ponoć pobierają po 2
    czy 3 latach dopiero.

    K.

  • 5. Data: 2006-05-16 16:50:21
    Od: "sumi" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    płatna
    > jeżeli nie dokona się nią transakcji bezgotówkowej na 500 PLN w ciągu

    ja posiadam to konto i sobie chwalę ;)konto jest darmowe, przelewy za 0,50PLN

    a co do pytania
    to cytat
    "nie musisz nic płacić za wydanie karty pod warunkiem, że na karcie, łącznie w
    ciągu trzech miesięcy, zostanie odnotowany obrót na kwotę min. 500 zł. Jeśli
    obrót będzie mniejszy, wówczas zostanie pobrana opłata manipulacyjna za
    wydanie karty w wysokości 10 zł. Opłata zostanie doliczona do Twojego rachunku
    użytkownika w Allegro."

    pozdrawiam

    http://kredytbankowy.com

  • 6. Data: 2006-05-16 20:27:43
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    sumi wrote:

    > ja posiadam to konto i sobie chwalę ;)konto jest darmowe, przelewy za
    > 0,50PLN

    Podepnę się do tego wątku z pytaniem, które już kiedyś zadawałem: czy ktoś
    udzielił pełnomocnictwa do konta24.pl?