  • 61. Data: 2005-09-05 04:50:21
    Temat: Re: AlleKarta - karta co-branded Allegro / BZWBK / PayBack
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    news:dffocv$re8$5@news.onet.pl...

    > Ale nie mamy wplywu na te rozwiazania :)

    Żaden tego typu system nie będzie istniał bez użytkowników, ale wracając do
    Allekarty... Przy płatnościach allegro czymkolwiek dostaję 1 pkt. za 2 zł
    wydane. Przy płatności allekartą poza allegro, gdziekolwiek 1pkt. za 12,50.
    Dziwne te proporcje... O ile mógłbym zrozumieć brak chęci dublowania
    naliczania punktów przy transakcji w portalu, o tyle przecież to zwykla visa
    i pewnie w normalnym uzytkowaniu w drobnej częsci uzywana do netu.

  • 62. Data: 2005-09-05 08:18:41
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Mon, 05 Sep 2005 06:50:21 +0200, Szymon napisal/a:

> [...]
    > 1 pkt. za 2 zł wydane. Przy płatności allekartą poza allegro,
    > gdziekolwiek 1pkt. za 12,50. Dziwne te proporcje...
    przelicznik nie jest zbyt zachwycający(mogłoby być choć te 10zł = 1pkt)
    ale właśnie dlatego tak jest, że dotyczy wszystkich transakcji
    wykonanych tą kartą np. zakupu mięsa na obiad w supermarkecie.
    jak na razie propozycji typu " przy płaceniu nasza kartą x% kwoty
    wróci do Ciebie lub dostaniesz coś w zamian" nie ma w Polsce za dużo,
    jak zaczną się pojawiać to może i warunki tych tych ofert ulegną
    poprawie.

    --
    Krzysztof Lerski

  • 63. Data: 2005-09-05 12:19:08
    Od: "Albatros" <a...@w...ptak.w.pl>

    Użytkownik "Mithos":

    > Nikt sie o to nie zwraca (a chyba jest taka opcja przy kazdej aukcji).

    http://www.allegro.pl/show_user.php?search=mithos
    To ty ? ;)

    Ja tez zawsze szukam aukcji z platnosciami Allegro i place karta. Dasz wiare
    ?

    Pozd
    Albatros

  • 64. Data: 2005-09-05 13:00:11
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Lerski" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > przelicznik nie jest zbyt zachwycający(mogłoby być choć te 10zł = 1pkt)

    Zauważ, że KK citi-bp i KK pekao-shell dają 5zł=1pkt. To już znacząco
    lepiej, a dla allegro potwierdzenie tożsamości allegrowicza przy wydawaniu
    karty winno mieć szczególne znaczenie.

  • 65. Data: 2005-09-05 13:10:22
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ma. Jeśli sprzedawany sprzęt został zakupiony powyżej 6 miesięcy przed
    > sprzedażą to żadna opłata nie jest naliczana. Proponuję poczytać przepisy
    > :)
    Bądź łaskaw wskazać paragraf,
    bo jakoś nie potrafię znaleźć tego wyłączenia:
    http://www.crfin.pl/7/ustawa_o_podatku_od_czynnosci_
    cywilnoprawnych.pdf

  • 66. Data: 2005-09-05 15:27:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Albatros napisał(a):

    > http://www.allegro.pl/show_user.php?search=mithos
    > To ty ? ;)

    Nie bardzo :) Moje konto jest zupelnie gdzie indziej ;)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 67. Data: 2005-09-05 17:21:04
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    S.T. napisał(a):

    > Bądź łaskaw wskazać paragraf,
    > bo jakoś nie potrafię znaleźć tego wyłączenia:
    > http://www.crfin.pl/7/ustawa_o_podatku_od_czynnosci_
    cywilnoprawnych.pdf

    No proszę jak to się można pomylić :)

    Trzeba grzać uiścić podatek. Dzięki za wyprostowanie ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 68. Data: 2005-09-06 10:21:27
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Szymon napisał(a) w wiadomości: ...
    >Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    >I znów się mylisz. Obowiązek spoczywa solidarnie na obu stronach, zatem w
    >przypadku braku opłacenia podatku, winne są obie strony (chyba, że
    >podpisana umowa stanowi inaczej).

    Czy to nie jest tak, że zapis w umowie reguluje tylko wzajemne
    zobowiązania kupującego i sprzedającego? Urząd może się przyczepić
    do tego kogo będzie chciał (tzn. kogo łatwiej). Zapis w umowie może
    być potem dowodem w sprawie cywilnej między kontrahentami o
    nieuiszczenie PCC i kłopoty tym spowodowane. Urząd może ale chyba
    nie musi zwracać się do płatnika wymienionego w umowie?
    Jeżeli umowy spisanej nie ma to tym bardziej US ma wolne ręce.
    Arek

  • 69. Data: 2005-09-08 21:13:39
    Od: "Jan Nowisz" <d...@p...onet.pl>

    > Ciekawa oferta. Złożyłem wniosek z ciekawości i zobaczę :)
    >
    > Nie obyło się bez kwiatków. Na początku twierdzą, że można to wszystko
    > załatwić albo w dowolnym oddziale albo przez kuriera a potem jedyną formą
    > było "Spotkanie Allegro w Poznaniu" :))))

    Pytanie: czy można alleKartę założyć także dla żony? I czy AlleKonto może
    być wspólne?

    Pozdrawiam

    biru

  • 70. Data: 2005-09-08 21:21:57
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Jan Nowisz napisał(a):

    > Pytanie: czy można alleKartę założyć także dla żony? I czy AlleKonto może
    > być wspólne?

    Zdaje się, że nie, gdyż jedna karta dla jednego użytkownika Alegro

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098