  • Data: 2009-12-17 19:17:48
    Temat: Re: Alior & zmiany na gorsze
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    A propos "zmian na gorsze" to widzę inne bardziej namacalne. Wczoraj i
    dzisiaj byłem w oddziale. Kolejka do kasy, to już raczej standard. Z
    moich obserwacji 2-3 zawsze czekają. Liczba osób obsługujących klientów
    się zdecydowanie zmniejszyła i na dwie wizyty (o dwóch różnych porach)
    dwa razy byłem drugi w kolejce. Generalnie czas oczekiwania się wydłużył
    i to znacznie. Jakoś obsługi w oddziałach dalej taka marna jak była - po
    swoją prostą rzeczy "włączenie autodealing" będę musiał udać się 3 raz do
    oddziału, niestety. Generalnie widać, że klientów sporo przez rok
    przybyło, ale przynajmniej u mnie, bank jakby w ogóle na to nie reaguje i
    co gorsze, jakby nie jest na to przygotowany. Czyżby oszczędności? Fakt,
    że teraz też okres taki trochę mało miarodajny, ale znajomy mi mówił, że
    od wakacji trwa już taki stan. Roczek minął raczej dobrze w A zobaczymy
    co będzie dalej.

    --
    xbartx